Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia. Må jeg svare på snappene jeg får? Single og barnefrie meg får en del snapper av en bekjente som har fått baby. Frem til nå har jeg sendt hjerter osv tilbake, men nå er jeg lei altså. Jeg er ikke interessert i å se barn kave på ryggen og sove i vogn og snu seg på magen og holde hode oppe selv. Jeg har vært barn selv, det er ikke mer interessant enn så - for meg.

Er jeg et monster som slutter å respondere med hjerter osv tilbake? Jeg bare er ikke så veldig interessert... Jeg vet det tar et sekund å sende et hjerte tilbake, men jeg har ikke lyst til å oppmuntre til mer babysnapping. Snart skal barna lære å spise selv og jeg vil aller helst bli spart for banan-i-ansiktet-snaps. Jeg synes ikke det er noe søtt altså.

Så, hva er kutymen? 

Anonymkode: dc895...602

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, mange jeg ikke svaret. Og vi alle er veldig gode venner. Ofte jeg ikke får svar på det jeg sender. Sender ikke for å få svar heller. Men for å bare dele små gleder i mitt liv. svarer folk så svarer de. Jeg vet de er glad i meg uansett og jeg i de.

Anonymkode: 35a6c...30b

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg svarer aldri på noe som ikke er et spørsmål direkte til meg. Men enkelte blir fornærma av det... har sluttet å gi ut snappen min pga dette jaget 

Anonymkode: 852bc...7e4

AnonymBruker
Skrevet

Snap noe kjedelig tilbake. Eller masse drikkesnaps. Svar bare av og til.

Er dere veldig gode venner så si det som det er.

Anonymkode: 41de8...58c

Gjest Truly
Skrevet

Snap krever ikke svar med mindre det er ett spørsmål.

Hos meg er det bare mamma og par gamle tanter som svarer med hjerter.

Hjertesvar er bare unødig varsler 😛

(med mindre det er fra en flørt)

Hele poenget med snap er jo bare at folk skal sende hverdagsøyeblikk.

Er det noe annet, er det jo tydelig (chat, spørsmål )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...