Gå til innhold

Hjemmeeksamen og barnepass

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da har universitetet bestemt at det blir hjemmeeksamen. Ikke bare det, men pga bruk av hjelpemidler blir den mye vanskeligere enn den ville vært ved vanlig eksamen. 

Jeg sliter allerede med å lese med en mann i samfunnskritisk stilling og jeg er hjemme med 3 barn. 

Tror dere det er mulig at jeg kan få ha barna i barnehage og på skole i eksamens ukene? 

Om ikke må jeg nesten gi opp. Kan ikke ha en 5 timers skriftlig eksamen med 3 barn hvor minste er rett over året, hengende i bena mine. Det er jo ikke mulig. 

Har heller ikke noen som kan passe ungene, da vi bor ullent til og alt av tiltak tilsier at man ikke skal være rundt andre. 

Anonymkode: 0f457...5ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når er eksamen? Jeg står i samme situasjon, med eksamener i mai. Tipper at skolene har åpnet til da. Hvis ikke får vi se om mannen kan få fri, eller om min mor komme hit og passe barna under eksamen (hun bor 3t unna)

Anonymkode: e2571...fa5

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når er eksamen? Jeg står i samme situasjon, med eksamener i mai. Tipper at skolene har åpnet til da. Hvis ikke får vi se om mannen kan få fri, eller om min mor komme hit og passe barna under eksamen (hun bor 3t unna)

Anonymkode: e2571...fa5

Her har vi fått beskjed om at skolen blir stengt hele våren og at det garantert blir hjemmeeksamen. Har eksamen i slutten av mai, og midten av juni. 

Her er det vanskelig for mannen å få fri pga underbemanning ogturnus som er fast. 

AnonymBruker
Skrevet

Hjemmeeksamen er ikke vanskeligere, så den delen er null stress. Ellers får du vel finne barnevakt, om ikke barnehagene er åpne innen da? 

Anonymkode: 8954f...f84

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hjemmeeksamen er ikke vanskeligere, så den delen er null stress. Ellers får du vel finne barnevakt, om ikke barnehagene er åpne innen da? 

Anonymkode: 8954f...f84

Skolen har allerede gitt beskjed om at oppgavene blir ganske mye vanskeligere for å kompansere for bruk av hjelpemidler man kan ha tilgjengelig. 

Hva mener du med at det ikke blir vanskeligere? 

Har prøvd å få tak i barnevakt uten hell for 14 dager siden. Ingen er villige pga viruset, og at man skal kun være rundt sine nærmeste. 

• Opprett ny...