Gå til innhold

Folkehelsediretktør tror koronatiltaktene vil vare i 18 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Camilla Stoltenberg tror koronatiltakene vil vare i 18 måneder

Folkehelsedirektør Camilla Stoltenberg sier hun tror koronatiltakene vil vare i minst 18 måneder.

Må vi klare oss uten skole og trening i 18 mnd fremover?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, iskremm skrev:

Camilla Stoltenberg tror koronatiltakene vil vare i 18 måneder

Folkehelsedirektør Camilla Stoltenberg sier hun tror koronatiltakene vil vare i minst 18 måneder.

Må vi klare oss uten skole og trening i 18 mnd fremover?

Få med deg nøkkelordene.

AnonymBruker
Skrevet

Folk tror at myndighetene gjør dette til vårt beste og at livet vårt vil begynne igjen etterpå og alt vil gå tilbake til normalt. Nei, det vil ikke det. De endrer samfunnet vårt for godt, vi kommer til å se en global kontroll som det ikke finnes sidestykke til i historien. I Spania kan du ikke gå ut nå hvis du ikke skal gå tur med hunden, og da må du kunne bevise at det er din egen hund. Tenk folkens, dette er slutten på frihet.

Anonymkode: fdb30...f19

AnonymBruker
Skrevet

Hun sier også tiltak, ikke disse tiltakene spesifikt. 

Anonymkode: c9e29...b3b

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk tror at myndighetene gjør dette til vårt beste og at livet vårt vil begynne igjen etterpå og alt vil gå tilbake til normalt. Nei, det vil ikke det. De endrer samfunnet vårt for godt, vi kommer til å se en global kontroll som det ikke finnes sidestykke til i historien. I Spania kan du ikke gå ut nå hvis du ikke skal gå tur med hunden, og da må du kunne bevise at det er din egen hund. Tenk folkens, dette er slutten på frihet.

Fordi de nettopp har gått forbi Italia som det landet i Europa hvor flest dør. Hallo?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Amber Everglow skrev:

Fordi de nettopp har gått forbi Italia som det landet i Europa hvor flest dør. Hallo?

Verdens beste grunn til å ta fra folk all frihet og menneskerettigheter for all fremtid, de må skremme deg så mye at du godtar det. For dette kommer ikke til å ta slutt, det er ikke en tøddel med det som er midlertidig.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Verdens beste grunn til å ta fra folk all frihet og menneskerettigheter for all fremtid, de må skremme deg så mye at du godtar det. For dette kommer ikke til å ta slutt, det er ikke en tøddel med det som er midlertidig.

Der falt jeg ut. Beklager.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke Norge kommer til å være totalt nedstengt i 18 måneder, det koster altfor mye. Jeg tror vi kommer til å merke dette i 18 måneder helt klart, men at de må finne på alternative måter å løse ting på. Det kan for eksempel være at det ikke blir lov å arrangere konserter/konferanser osv. Men jeg tror og håper at skolene og barnehagene åpner igjen, og at vi kan reise på jobb som normalt. 

Anonymkode: a8a69...019

• Liker 1
  • Opprett ny...