Leo Skrevet 11. september 2002 #1 Del Skrevet 11. september 2002 Her er det sikkert noen bereiste mennesker som kan hjelpe! Kanskje til og med noen som bor i USA ! Hr. Leo og jeg har funnet ut at vi kan sette opp "godlukt" på ønskelisten til lillebroren min som skal sende bryllupspresang til oss fra USA. Hadde jo da vært morsomt å ønske seg noe som ikke finnes i Norge/Europa. Nå når jeg skal skrive listen står det imidlertid helt stille for meg, så jeg håper noen av dere har et forslag til gode dame- og herredufter (Gjerne matchende) som kan settes på listen! På forhånd takk for hjelpen :D ! Hilsen Leo PS Hvis dere har andre forslag om ting det går an å ønske seg fra USA og som er relativt lette å sende, mottas disse også med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 11. september 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 11. september 2002 Siden det "strøymer på" med kreative forslag, har jeg drevet litt "research" på egen hånd: Ferragamo (Dame)/Salvatore Ferragmo (Menn) - Salvatore Ferragamo Michael (Dame)/Michael for Men (Menn) - Michael Kors Amazing (Dame)/Amazing (Menn) - Bill Blass Hanae Mori (Dame)/Hanae Mori (Menn) - Hanae Mori Salvatore Ferragamo kjenner jeg fra før, men de andre er ukjent for meg. Noen med erfaring som kan kommentere. På forhånd takk for hjelpen! Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 11. september 2002 #3 Del Skrevet 11. september 2002 Ettersom jeg ikke vet hvilke parfymer som er i Norge er det litt vanskelig å anbefale dufter som bare kan kjøpes her i USA. Kan ikke de fleste dufter kjøpes på en god flyplass da, slik som f.eks. Kastrup? Jeg ville forøvrig vært forsiktig med å ønske meg parfyme jeg ikke har prøvd. Noen dufter lukter himmelsk på enkelte og kattepiss på andre. *grøsser* Men hva annet kan du ønske deg fra USA som ikke finnes i Norge? Tja, vet ikke helt jeg??? Kommer bare på sånne kjedelige ting som ziplock-poser og andre oppbevarings-saker som de er gode på her. Og for alt jeg vet får du kjøpt det i Norge også. Og ikke kan du ønske deg noe elektrisk fordi her er det en annen volt. Kanskje du kan ønske deg noe som er spesielt fra den staten bor i? Må innrømme at det står veldig stille her nå..... :o :o :o Skal si ifra hvis jeg kommer på noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 11. september 2002 #4 Del Skrevet 11. september 2002 *pling* Hva med en lekker klokke? Tror at enkelte klokker her er billigere enn hjemme. Få broren din til å sjekke det! Dessuten er biler veldig mye rimeligere her, men de er vanskelige å pakke inn...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå