AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #1 Skrevet 25. mars 2020 I dag slo kjæresten min opp med meg. Jeg har det helt forferdelig.. Vi har vært sammen i nesten 5 år. Vi har hatt våre opp og nedturer men i dag slo han opp, som lyn fra klar himmel. Jeg er helt i sjokk, det er helt uvirkelig. Dette var mitt første seriøse forhold, og jeg var hans første kjæreste noen gang. Vi er begge i begynnelsen av 20-åra. Han sa rett ut at han ville se hva som fantes der ute. Han ville prate og flørte med andre jenter uten dårlig samvittighet. Jeg som er så sinnsykt sjalu! Tanken på at han skal være med andre enn meg er helt grusomt, spiselt at han skal ha sex med andre.. Jeg er den eneste han har vært med fysisk. Til og med den første han har kyssa. Alle sier det går over, men jeg kan ikke skjønne hvordan jeg en gang i fremtiden skal kunne se han uten at det skal vrenge seg i meg.. Jeg kan ikke se for meg at jeg noen gang skal komme over dette. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har sommerjobb og skolen begynner snart, hvordan skal jeg klare å komme meg gjennom det? Jeg har lyst å ligge å grine under dyna, og det har jeg gjort i hele dag også. Jeg orker ikke det her jeg :`( Det er det værste jeg har vært med på noen gang. Anonymkode: c0a81...8fe
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #2 Skrevet 25. mars 2020 Sånn er kjærlighetssorg. Det er som oftest verst første gangen. Men tro det eller ei, det blir bedre! Du kommer til å møte en ny De færreste blir gamle med første kjæresten sin. Anonymkode: a756b...ff2 2
c0ffebe4n Skrevet 25. mars 2020 #3 Skrevet 25. mars 2020 Kjærlighetssorg er noe av det verste; det gjør UFATTELIG vondt, men... MEN det går over for de aller fleste til slutt. Han vil dessverre ikke være med deg og han vil utforske mer. Sånn er det bare og du må bare tenke at du til slutt kommer til å være glad for å ikke være i et forhold med en som vil ha andre jenter så sterkt. ❤️ Jeg får vondt av å lese hvor fælt du har det og jeg vet hvordan det føles. Nå er jeg i et enda bedre forhold og jeg er så takknemlig for at jeg gikk gjennom den sorgen. Jeg har lært mer og erfart mer. Man må bare snu om tankene. Men først - sørg. Gråt dersom vil gråte. Det er viktig å få det ut! Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå