Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 

Har blitt gravid igjen etter nytt ferskforsøk og er i uke 7. Har to SA bak meg som skjedde i uke 6. 

Skal gå på progesteron støtre(crinone gel)frem til uke 10. Når jeg skulle sette inn kveldsdosen nå merket jeg at det var vanskelig å stikke inn gele pinnen. Som om det ikke var plass der inne. 

Har noen merket dette før? Skal på tul på fredag pg er livredd for at det kan gjøre noe skade hvis jeg er for "trang" der. 

Takk for svar ❤️

Videoannonse
Annonse
Gjest Sibirstjerne
Skrevet

Har ingen erfaring å dele, men ville bare gratulere deg med graviditeten🥰

Skrevet

Gratulerer :) ❤️

Samme her! Går på Crinone og er 7+3. Jeg har forsøkt å «ta ut» det som er aller nærmest åpningen, littegrann hver dag, samtidig forsøker jeg å sette dagens dose så langt inn jeg klarer så jeg er sikker på at det som har bevegd seg nærme åpningen og pirker ut er «eldre» Crinone som ikke lenger avgir progesteron til kroppen (det gjør hver dose kun i 3 dager) 

Har allerede vært på TUL og det gikk helt fint. Men da hadde jeg «gravd ut litt før ny dose» i ca en uke. Var ikke vondt. Jeg var mer redd for at de ikke kunne se noe. Men det kunne de. Hadde med meg hele boksen med doser og var forberedt på at jeg måtte ta ut alt fra vaginaen før ultralyd - for så å sette et par nye doser etter ultralyden. Slapp heldigvis dette.

lykke til!! 

Skrevet
1 time siden, Sibirstjerne skrev:

Har ingen erfaring å dele, men ville bare gratulere deg med graviditeten🥰

Tusen takk 😊❤️

18 minutter siden, Vestalinn skrev:

Gratulerer :) ❤️

Samme her! Går på Crinone og er 7+3. Jeg har forsøkt å «ta ut» det som er aller nærmest åpningen, littegrann hver dag, samtidig forsøker jeg å sette dagens dose så langt inn jeg klarer så jeg er sikker på at det som har bevegd seg nærme åpningen og pirker ut er «eldre» Crinone som ikke lenger avgir progesteron til kroppen (det gjør hver dose kun i 3 dager) 

Har allerede vært på TUL og det gikk helt fint. Men da hadde jeg «gravd ut litt før ny dose» i ca en uke. Var ikke vondt. Jeg var mer redd for at de ikke kunne se noe. Men det kunne de. Hadde med meg hele boksen med doser og var forberedt på at jeg måtte ta ut alt fra vaginaen før ultralyd - for så å sette et par nye doser etter ultralyden. Slapp heldigvis dette.

lykke til!! 

Tusen takk og takk for svar! 😊😍

For min del føltes det mer ut som at inngangspartiet (beklager dårlig og ekkel forklaring🙈) var stengt. Slet liksom med å få dyttet inn pinnen. 

Men kan jo være at det er noe gammelt som sitter igjen. Kommer en del ut på kvelden når jeg går på do, men kanskje greit å grave litt som du sier 😂🙈

Takk igjen ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...