Gå til innhold

Sommerhytta på Tv2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var det ikke slik at Tv2 skulle Spille inn en ny sesong med Sommerhytta? Jeg mener at jeg så reklame på det i fjor. Noen som vet?

Anonymkode: a0e07...fc7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

https://www.tv2.no/a/10534540/

Denne artikkelen ble publisert i april i fjor. 

AnonymBruker
Skrevet

Så reklame på tv for noen dager siden at det var premiere 30mars

Anonymkode: b7cff...1a8

AnonymBruker
Skrevet

Det ser ikke ut til at det stemmer, i alle fall ikke ifølge tv-oversikten neste uke

AnonymBruker
Skrevet

Så på facebooksiden til tv2 at det er utsatt til høsten. Dumt, hadde gledet meg til å se på det.

Anonymkode: c7724...dab

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så på facebooksiden til tv2 at det er utsatt til høsten. Dumt, hadde gledet meg til å se på det.

Altså, sesongen er innspilt i fjor men det begynner ikke på tv før enn til høsten. Skulle egentlig begynne på mandag 

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er litt merkelig at Tv2 velger å utsette sommerhytta og TV3 utsetter Luksusfellen. Og ingen vil si grunnen. Skulle tro det var helt prima å sende nå, alle er jo hjemme på kveldstid nå i disse dager.

Anonymkode: 888d2...081

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er litt merkelig at Tv2 velger å utsette sommerhytta og TV3 utsetter Luksusfellen. Og ingen vil si grunnen. Skulle tro det var helt prima å sende nå, alle er jo hjemme på kveldstid nå i disse dager.

Anonymkode: 888d2...081

Spesielt TV2 vil kanskje holde av plass til mye mer omfattende nyhetssendinger i prime time dersom koronasituasjonen blir som i italia.

Anonymkode: f8ebf...984

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Dumt at det ikke blir sendt nå, hadde gleda meg. Synd for de som vant hytta at de ikke kan bruke den denne sommeren da 😩 (hvis hytteforbudet oppheves riktignok)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...