AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #1 Skrevet 25. mars 2020 Jeg oppholder meg i Viken, er det greit å kjøre inn til Oslo på besøk til en venn? Har også en venn i Kongsvinger, kan jeg kjøre dit? Får vi oppholde oss i parker osv? Hørt at man ikke får dra ut av fylket (eller var det kommunen?), men kjeder vettet av meg og kjenner ikke så mange her hvor jeg oppholder meg. Anonymkode: fcd40...1e1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #2 Skrevet 25. mars 2020 Så forresten at det nettopp har blitt laget en tråd om det samme hvor det virker som at det blir konkludert med at man kan. Dersom flere har innspill, vil jeg gjerne høre TS Anonymkode: fcd40...1e1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #3 Skrevet 25. mars 2020 Viken er blitt stort nå. Fra Geilo til Fredrikstad, lange avstander. Lange kjøreturer, eller lange reiser med kollektiv. Tenker du å reise for overnatting, eller dagstur?. Skal du drikke alkohol i parkbesøk? Skal du møte mange personer samtidig? Husk at det er mye spredning i Oslo, menge går rundt med smitte uten å kjenne til det. Lange kjøreturer er potensielt en situasjon hvor du kan forårsake trafikkulykker, det er svekket beredskap nå. Det er ikke lov å møtes mer enn 5 personer, ikke ønskelig med sammenstimling, oppholde dere med en - to meters avstand. Om du mener dette blir enkelt å overholde, så planlegg et besøk. Ta hensyn og vurder nødvendigheten av besøket. Anonymkode: a3605...810
Anbefalte innlegg