Gå til innhold

Sende blomster til date.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en person siden nyttår. Så kom corona. Får ikke truffet hverandre ettersom hun er helsepersonell. Hun står på hver dag nå. Lyst til å gjøre noe hyggelig for henne. Tenkte jeg kunne sendt blomster på døra? Forslag?😊

Anonymkode: 870b1...765

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det. En fargerik vårbukett med tulipaner. 💐

Anonymkode: cc921...446

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig koselig gjort - jeg ville blitt overlykkelig om daten min gjorde noe sånt ❤️ 

Anonymkode: 22227...e03

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja kjør på, høres ut som dere kjenner hverandre godt nok til at dette blir positivt mottatt.  Jeg hadde blitt veldig sjarmert i senk :)

Anonymkode: 834c0...207

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske jeg hadde noen å sende blomster til! 😊

Anonymkode: cc921...446

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja kjør på, høres ut som dere kjenner hverandre godt nok til at dette blir positivt mottatt.  Jeg hadde blitt veldig sjarmert i senk :)

Vi har datet siden starten av januar. Meldes hver dag. Overnatter hos hverandre når vi begge har barnefri. Nå får vi ikke vært sammen siden hun er helsepersonell i denne koronakrisen. Hun står på dag og natt. Vil så gjerne gjøre noe hyggelig for henne. Blomster på døra var det eneste jeg kom på😄 Det er vel godkjent i disse koronatider med tanke på smitte eller?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Påskeegg 😊

Anonymkode: de141...28c

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har datet siden starten av januar. Meldes hver dag. Overnatter hos hverandre når vi begge har barnefri. Nå får vi ikke vært sammen siden hun er helsepersonell i denne koronakrisen. Hun står på dag og natt. Vil så gjerne gjøre noe hyggelig for henne. Blomster på døra var det eneste jeg kom på😄 Det er vel godkjent i disse koronatider med tanke på smitte eller?

Ja absolutt :)

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Så utrolig koselig gjort - jeg ville blitt overlykkelig om daten min gjorde noe sånt ❤️ 

Anonymkode: 22227...e03

Jeg og. Hadde dødd av glede 😊

Anonymkode: 86f12...e59

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så hyggelig! jeg hadde satt veldig pris på det!😊

Anonymkode: a68a3...6ef

AnonymBruker
Skrevet

Kjør på med blomster. Hadde blitt så glad om han jeg likte hadde gjort noe sånt for meg. 

Anonymkode: 53c40...5dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt 🤗  et alternativ kan også være å bestille noe godt fra morgenlevering.no, veldig koselig å våkne opp til det også ☺️ hvis du er redd for at blomster skal bli for romantisk og at dere ikke er der ennå. Men det høres ut som at blomster kan bli en innertier!

Anonymkode: ed157...267

• Liker 1
Skrevet

Noe av det nydeligste jeg har lest på lenge ❤️ så fantastisk med en slik oppmerksomhet ❤️  

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har datet en person siden nyttår. Så kom corona. Får ikke truffet hverandre ettersom hun er helsepersonell. Hun står på hver dag nå. Lyst til å gjøre noe hyggelig for henne. Tenkte jeg kunne sendt blomster på døra? Forslag?😊

Jaaa. Hvis alt annet har klaffet. Noe så romantisk er det lengesiden jeg har lest om. Elsker å få blomster. Spesielt roser. Ikke gule, men rosa toner eller røde om det er seriøst 😍 Bare gjør det 💜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...