Gå til innhold

Folk sier så jævla mye!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan forholde seg til det som skjer? Jeg orker ikke. Jeg blir bare sliten over noe jeg ikke kan kontrollere. 
Folk prater. Stemmer det at skolene skal være stengt i 18 mnd? F.eks? 

Anonymkode: f4669...e61

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan forholde seg til det som skjer? Jeg orker ikke. Jeg blir bare sliten over noe jeg ikke kan kontrollere. 
Folk prater. Stemmer det at skolene skal være stengt i 18 mnd? F.eks? 

Du forholdet deg til Helsemyndihetene og regjeringen. 

Det er ikke bestemt at det skal være stengt i 18 måneder, men det er så lang tid det kan ta før en vaksine er klar. Fram til den tid vil viruset sirkulere omkring oss, men etterhvert som flere har vært syke jo flere immune får vi. 

Ikke les avisene hele dagen, sjekk på morgenen og kvelden om det har skjedd noe nytt, og prøv å finn på noe annet resten av dagen.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det vet man ikke ennå. Vi for ta det steg for steg, nå ser vi hva vi ender opp med etter påske så for man prøve å ikke stresse seg for mye opp.. Lettere sagt enn gjort men sånn er det. :) Det går seg til.:blomst:

Endret av FrøkenMånestråle
AnonymBruker
Skrevet

Tiltak kan vare så lenge, de sier ikke hvilke. Det sier seg selv at de ikke kan stenge skoler så lenge, ungdomskriminaliteten ville blomstret.

Anonymkode: 39e3c...4f9

AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer at det kan bli stengt i 18 måned. Det er vel ingen krise det.

Anonymkode: 83a24...280

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis alle gjør sitt ytterste for å unngå kontakt med andre kan det bli få nok smittede til at myndighetene kan lete opp og teste alle som nye smittede har vært i kontakt med. Da vil vi kunne løsne på tiltakene og leve mer som normalt.

Anonymkode: c0220...4af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Teatrica skrev:

Det er ikke bestemt at det skal være stengt i 18 måneder, men det er så lang tid det kan ta før en vaksine er klar. Fram til den tid vil viruset sirkulere omkring oss, men etterhvert som flere har vært syke jo flere immune får vi. 

Det vet vi ingenting om. Det finnes flere tilfeller av gjentatt koronasmitte hos samme person.

Anonymkode: aaa83...fe1

AnonymBruker
Skrevet

Immune?!?!?! Hvorfor får vi da influensa flere ganger i livet? 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Immune?!?!?! Hvorfor får vi da influensa flere ganger i livet? 

Fordi det er forskjellige virus

Anonymkode: 39e3c...4f9

AnonymBruker
Skrevet

Oppdater deg en gang i døgnet om hva som kommer fra myndigheten, drit i hva folk sier.

Anonymkode: dcef3...415

AnonymBruker
Skrevet

Slapp av. Ikke la deg bli skremt av hva folk sier. Det er mange tullinger der ute som bruker anledningen til å skremme andre for å få oppmerksomhet. Hør på myndighetene, hold deg innendørs i noen uker bare. Så ordner det seg. Ikke vær redd vennen :)

Anonymkode: 1b9b7...c69

• Opprett ny...