Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå skal en være hjemme til 17 april?? Er d mulig å søke jobb blir gal av å sitte frisk hjemme ... vil heller jobbe

Anonymkode: dc565...353

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er da alltid velkommen til å søke jobb. Om du kan få deg en jobb nå så er jo det helt supert!

Men ja, tiltakene er stengt frem til 17 april. I første omgang.

Anonymkode: 96cc5...ced

AnonymBruker
Skrevet

Samme her... Det er kun butikk å søke på nå.. Dagpengene er piss lite å gå på så lenge... Og jeg bil jobbe også...  Men butikk har jeg ingen erfaring med

Anonymkode: c1bb1...2c9

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samme her... Det er kun butikk å søke på nå.. Dagpengene er piss lite å gå på så lenge... Og jeg bil jobbe også...  Men butikk har jeg ingen erfaring med

Anonymkode: c1bb1...2c9

Da passer det ypperlig å få erfaring. Et sted må man jo starte. :)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Amber Everglow said:

Da passer det ypperlig å få erfaring. Et sted må man jo starte. :)

Da er du sjanseløs, ville jeg heller si. Med så mange permitteringer det er i den bransjen nå, er det allerede et hav av erfarne folk å ta av.

Anonymkode: a34c4...ac8

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er du sjanseløs, ville jeg heller si. Med så mange permitteringer det er i den bransjen nå, er det allerede et hav av erfarne folk å ta av.

Anonymkode: a34c4...ac8

Her var vi håpefulle. :fnise: Jeg mener å ha lest om flere som har fått jobb i dagligvarebutikker på dagen, men mulig jeg har blinkset. Aner ikke.

Skrevet

Jeg Ts ble forespeilet d at vi kunne bli sendt ut i butikk. Værste tenkelige scenario for meg er å bli sittende på bak på en traktor å så gulerøtter eller sette poteter🙈🙈🙈de får jo heller ikke tak i arbeidsfolk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...