Gå til innhold

Helsepersonell og skolebarn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Har delt ansvar for min datter som går på skole. Jeg er autorisert helsepersonell med 100% stilling. Far jobber vikar offshore. Nå har far tatt på seg jobb og skal reise. I reglene i kommunen står det at kun barn der begge foreldre har jobb i samfunnskritiske stillinger, har krav på barnepass. Så dvs at jeg ikke har krav på det. 

Er det noen som er i lingnende situasjon, som fikk det igjennom likevell? Ble litt rådvill nå, når jeg virkelig trengs på jobb.

Vill ikke utsette besteforeldre for evt smitte. Og vill ikke utsette mine pasienter eller.

Anonymkode: f30a8...70e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da må far dessverre vike og være hjemme. Du har en samfunnskritisk jobb, og MÅ være på jobb 100%

Anonymkode: 74112...e9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke han også «sammfunnskritisk» personell så lenge han jobber offshore? Hans arbeidsgiver kan ev. utstede en erklæring på dette. 

Anonymkode: 66e53...17b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er ikke han også «sammfunnskritisk» personell så lenge han jobber offshore? Hans arbeidsgiver kan ev. utstede en erklæring på dette. 

*samfunnskritisk

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Usikker på den, men jeg får sjekke det opp.

Anonymkode: f30a8...70e

• Opprett ny...