AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #1 Skrevet 25. mars 2020 Har funnet ut at i disse korona tider, med selv-isolering og relativt lite å drive med, så passer det bra å starte sove prosjekt! Men, jeg syns dette er vanskelig og er derfor på utkikk etter råd. Hvordan gikk dere frem og fikk baby i egen seng? Hovedproblemet her er at lillemor står i sprinkelsengen, og tuller og tøyser. Trøtt som en dupp, men nekter å legge seg ned å sove. Vi har forsøkt å legge henne ned hver gang hun reiser seg, men det blir altså et evighets prosjekt, for hun gir seg nemlig ikke. Anonymkode: 1b451...0f4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #2 Skrevet 25. mars 2020 Har samme type frøken. Dere må bare ikke gi dere selv om hun heller ikke gjør det. Før eller siden fungerer det! Ha med lydbok på rommet hennes, og en god stol. Her tok det laaang tid, men nå høster vi endelig resultater. Hun legger seg nå fint ned i senga, virker trygg og god og sovner ganske raskt Anonymkode: 9c7cc...5b0
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #3 Skrevet 25. mars 2020 Oh...jeg ville bare kost meg med henne i senga. Denne trangen til å la barn sove alene, er litt uforståelig for meg. De blir selvstendige fort nok. Anonymkode: 73ca6...0ba 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #4 Skrevet 25. mars 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oh...jeg ville bare kost meg med henne i senga. Denne trangen til å la barn sove alene, er litt uforståelig for meg. De blir selvstendige fort nok. Anonymkode: 73ca6...0ba Trang og trang, jeg får ikke sove med ettåringen i sengen ihvertfall. Hun kaver rundt som en apekatt. Samme med eldstemann. Valgte å heller være en fungerende mor på dagtid 🙏 Anonymkode: 9c7cc...5b0 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #5 Skrevet 25. mars 2020 Lukk døra og gå ut av rommet... 🤷♀️ Ettåringer pleier å klare å legge seg ned i senga. Og det er helt vanlig å bable og leke litt før de sovner. Anonymkode: 189dd...28a 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #6 Skrevet 26. mars 2020 Skjønner ikke dette med å må legge de ned i senga.. de blir jo trøtte og legger seg/faller om tilslutt.. aldri vært et problem med mine 4 små Anonymkode: a6908...f66 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #7 Skrevet 26. mars 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Lukk døra og gå ut av rommet... 🤷♀️ Ettåringer pleier å klare å legge seg ned i senga. Og det er helt vanlig å bable og leke litt før de sovner. Anonymkode: 189dd...28a Bable og leke? 😂 Om jeg (og de fleste andre) lukker døra og går ut av rommet så hylskriker barnet til det «sovner» av utmattelse og hodepine 🤷🏽♀️ Anonymkode: 6a02a...920 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå