Gå til innhold

Tror dere koronakrisen vil gjøre nordmenn tykkere. xD

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg den eneste som snackser mer i disse dager? Jeg føler jeg spiser med godteri og jeg drikker mer Cola Zero. Er det sånn der når man sitter hjemme hele dagen?? Eller er det bare meg?

Anonymkode: 74eac...1fe

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis har jeg høy forbrenning.

Anonymkode: 4794e...761

AnonymBruker
Skrevet

Treningssentrene går jo konkurs, så slankere blir vi ikke. Alle som blir arbeidsledige vil vel heller ikke føle den store iveren etter å ta vare på seg selv. 

Anonymkode: d6526...a5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg og mannen har det helt motsatt effekt. Ikke at vi var tykke fra før, men vi har aldri vært sunnere.

Hjemmelaget frokost, hjemmelaget lunsj, og hjemmelaget middag. Smoothie til frokost, omelett eller salat til lunsj, middag med gode råvarer. Hjemmelaget brød og knekkebrød. 

Ukeshandler, så finnes kun mat i huset som er planlagt til et måltid. Ingen "jeg-var-så-sulten-så-det-ble-med-en-pose-chips". 

Og 1-2 timer trening i fjellet hver dag, for variasjonens del. 

Anonymkode: 65e6d...c25

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Garantert. Ikke bare nordmenn men alle land som er rammet og praktiserer karantene.

Anonymkode: ee467...92b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så det var noe i ei avis om at "slik unngår du corona-kroppen" 😅

Anonymkode: e5a15...b3e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Vi spiser sunt og hjemmelaget... Men aldeles nydelig. Alt for mye og alt for ofte. 

Anonymkode: e68b2...437

• Liker 3
Skrevet

Ihvertfall denne nordmannen!😣 Mat tilgjengelig HELE tiden, må ta meg veldig sammen for å ikke småspise dagen lang!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, vi spiser sunnere enn vanlig og beveger oss hakket mer enn normalt :) 

Anonymkode: b1dd6...112

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke på sikt. 

Anonymkode: 465b5...4a0

Skrevet

Jeg tror dette vil dele landet inn i to grupper:

- De som endelig har fri og god tid til å koke kraft og lage grønnsakssuppe, spise 3-4 måltider jevnt igjennom dagen, få i seg nok vann og kutte og frukt og grønnsaker som snacks etter skituren 🥦  Og så har vi den andre gruppen - ah, ny serie på Netflix, må bare poppe litt popcorn først som jeg kan nyte ved siden av dette glasset med vin og denne melkesjokolade-platen. Hvorfor ikke, man må jo unne seg, verden går jo under uansett 😅

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Spiser som normalt, jogger nesten hver dag og trener hjemme i tillegg så ikke for min del. Har tatt av ett kilo.

Anonymkode: 12fde...d33

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det tror jeg. Treningssentrene er stengte. Folk blir sinte på de som er ute og jogger. Jeg bor på en knøttliten hybel, det er ikke så veldig mye å finne på her, det er ikke plass til å trene, skal jeg trene så MÅ jeg ut. Må jeg holde meg inne - så spiser jeg mer og rører meg mindre. 

Anonymkode: 5d96f...ba6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Koser meg med god mat mens jeg har hjemmekontor. 

Anonymkode: e5f2f...a60

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser normalt og er flink til å gå turer, så jeg er ikke bekymret.

Anonymkode: e91bb...54f

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg går å småspiser dagen lang siden jeg kjeder meg. Jeg blir sikkert tykk...

Anonymkode: 6e2af...6db

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, NewInTown skrev:

Jeg tror dette vil dele landet inn i to grupper:

- De som endelig har fri og god tid til å koke kraft og lage grønnsakssuppe, spise 3-4 måltider jevnt igjennom dagen, få i seg nok vann og kutte og frukt og grønnsaker som snacks etter skituren 🥦  Og så har vi den andre gruppen - ah, ny serie på Netflix, må bare poppe litt popcorn først som jeg kan nyte ved siden av dette glasset med vin og denne melkesjokolade-platen. Hvorfor ikke, man må jo unne seg, verden går jo under uansett 😅

Definitivt i siste gruppen 😂, pluss at jeg bruker også "jeg er tross alt på jobb og utsetter meg for smitte, fortjener noe godt da", snakk om selvbedrag 😝

Anonymkode: 3a7ef...ca5

• Liker 2
Skrevet (endret)

Helt omvendt for meg og kjæresten. Nå har vi jo tid til å trene sammen til og med! Og i tillegg til gåturer. 

Så spiser sunt og trener, men ser på Netflix også, da. Bare uten popcorn og sjokolade. Te med melk og honning og knekkebrød med brunost er det vi lager oss når sukkersuget blir for sterkt. Funker bra! 

Jeg kommer til å være så blakk når dette er over, og for psyken sin del er det mildt sagt bedre å være blakk når man er sunn og sprek enn tjukk og lat. 

Endret av Pia Sofia
AnonymBruker
Skrevet

Motsatt her. Vi er to i risikogruppen i familien. Så vi handler sjeldnest mulig. Blir dermed ikke med så mye rusk og rask og usunheter fra butikken, som det ellers hadde en tendens til når vi handlet ofte. Barnas godteri , har vi voksne skam nok til å la i fred, slik at de får lørdagsgodt. (Ellers nasket vi gjerne litt fra dette en kveldsstund , fordi vi kunne jo bare kjøpe nytt.) Vi har barn i de minste klassene, så her praktiserer vi hjemmeskole med friminutt, slik at de holder på tålmodighet en. Dermed er jeg ute og leker sisten, klatrer i trær, graver i hagen osv flere ganger for dag. Tar også litt utetid på ettermiddag/kveld. Så jeg trodde ikke mine egne øyne, da jeg i farten dro på meg en bukse og så at det faktisk var en bukse som jeg kjøpte i for liten størrelse for i fjor. Og den passet perfekt.Og dette bare på 14 dager.

Anonymkode: 476d5...912

AnonymBruker
Skrevet

Motsatt her. Vil gå minst mulig på butikken. Og gidder ikke hamstre snacks heller.  I tillegg har jeg mistet matlysten av dette. Folk flest sitter jo ikke hjemme og koser seg. Mange bekymringer. 

Anonymkode: 2746f...0d5

• Liker 2
  • Opprett ny...