AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #1 Del Skrevet 25. mars 2020 Fordi tenk litt på det. Andre aper kan bruker gjenstander med tommel og skaft. Men du ser ikke de lage telefon til en mobil om 100 år? Eller kråke. Du ser ikke de gå videre ifra reir til stål dører. Dyr utenom oss kan bare gå så langt. Men ikke lengere enn det. Det jeg tror er at vi er biologiskt ape og romvesen DNA. Også er det vitenskapelig artikkel om noen som prøver å gjøre dette med dyr. Tror det er noe utenom vår verden som har skapt oss på et biologiskt felt til å bli intellektuel "i et semi bilde av en primitiv vesen" Jeg er ikke evolusjonsfornekter. Fordi løve, huskatt, tiger, panter og slikt har likens påkledning, likens egenskaper. Så den er sann. Men det at folk sier at fordi aper er smarte.. så betyr det at vi bare BLE Slik vi er. Den kjøper jeg ikke. Og jeg kjøper heller ikke at fordi vi har tær og fingre at det var slikt Si meg? Hvorfor kan ikke slik eksisterer? Vaskebjørner har fingre og tær de også? Og ekorn er smarte dyr. Hvorfor kan ikke de bli humanoide smarte vesner? Og et annen teori er at overlevelsesinstinktet av å bli utryddet førte til det... Det har vært haugevis av utryddede arter. Ingen av dem begynte å lage hus eller pil og bue og slikt bare fordi de ble utryddet. Tror overlevelsesinstinkt er en ting. Men det betyr ikke at du plutselig "TRANSFORM" til noe semi intellektuelt. Det har jeg aldri sett. Et eksempel på en evolusjon er elefanter i nyere tid som slutter å få støt tenner. Fordi afrikanske jegere fjerner de bort. Og derfor har de når sluttet å vokse de ut ifra fødsel. Men la meg vite din mening? Anonymkode: 94886...fac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #2 Del Skrevet 25. mars 2020 Whoops jeg glemte å linke artikkelen. Her er artikkel som snakker om å bruke DNA for romvesen DNA. Litt som vi er. https://www.extremetech.com/extreme/182119-first-living-thing-with-alien-dna-created-in-the-lab-we-are-now-officially-playing-god Anonymkode: 94886...fac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #3 Del Skrevet 25. mars 2020 Kjeder du deg? Ta og les litt historie eller vitenskap. Lær en ny ferdighet. Bli en bedre person. Ikke kast bort tid og energi på tøys. Anonymkode: e00bb...459 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #4 Del Skrevet 26. mars 2020 Anonymkode: aa640...b45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #5 Del Skrevet 31. mars 2020 Er mulig menneskene er halvt aper og halvt romvesen Men Hvordan klarte de romvesnene da å bli utvikla nok til å lage oss hvis eneste grunnen til at vi er avanserte er pga. RomvesenDNA? Anonymkode: 29367...4e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå