AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #1 Skrevet 25. mars 2020 Jeg jobber på et omsorgsenter og en beboer der hadde bursdag. Kjøkkenett hadde laget en skikkelig god marskipankake. Så jeg bestemte meg for og stjele kaken. Jeg tok den ut av kjøleskapet og jeg gikk med den inn i bilen. Ingen oppdaget meg. Nå har jeg spist to stykker av marskipankaken. Bør jeg innrømme i morgon at jeg tok marskipankaken?. Jeg tuller ikke. Anonymkode: df93d...7eb
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #2 Skrevet 25. mars 2020 Dette bør du absolutt innrømme! Det er tyveri. Jeg ville også anbefale deg å beklage til beboeren, som ikke fikk kake på sin bursdag fordi du tok den. Anonymkode: d314d...c33 16
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #3 Skrevet 25. mars 2020 Kjøp ny kake og si du tok den andre. Anonymkode: 10eb4...3a6 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #4 Skrevet 25. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber på et omsorgsenter og en beboer der hadde bursdag. Kjøkkenett hadde laget en skikkelig god marskipankake. Så jeg bestemte meg for og stjele kaken. Jeg tok den ut av kjøleskapet og jeg gikk med den inn i bilen. Ingen oppdaget meg. Nå har jeg spist to stykker av marskipankaken. Bør jeg innrømme i morgon at jeg tok marskipankaken?. Jeg tuller ikke. Anonymkode: df93d...7eb De har jo selvsagt merket at kaken er borte. Hva forestiller du deg at de gjør når de finner ut at det potensielt har vært utenforstående inne på kjøkkenet i et bygg som nå under smitten skal være hermetisk stengt? De sjekker låser, de går gjennom bygg, de spør alle ansatte og så finner de ingen person og ingen kake. Og så starter de nedvask og desinfisering. De starter kaste ting og utstyr som ikke kan desinfiseres. Det holder ikke å tilstå i morgen. Dette står om minutter. Ring med en eneste gang. I morgen er mye for sent. Anonymkode: b7dd6...ae1 17
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #5 Skrevet 25. mars 2020 Altså. Om dette ikke er en trolletråd, noe jeg tror det er. Jeg klarer på ingen måte å forstå hvorfor du gjorde dette. Du har ingenting på et omsorgssenter å gjøre. Hvorfor jobber du der ? Hadde jeg vært deg hadde jeg derimot ikke innrømt det, det finnes ingen god unnskyldning for det du gjorde. Det vil ødlegge for denne jobben, men også mulig fremtidige jobber. Jeg hadde altså sagt opp, gått skikkelig i skammekroken og lovt til meg selv at jeg ALDRI skulle gjøre noe slikt igjen. Samtidig som jeg hadde søkt på jobber som ikke har noe med omsorg å gjøre. Anonymkode: 0752b...ce9 11
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #6 Skrevet 25. mars 2020 Hadde aldri innrømmet det. Du får vel sparken av sånt. Anonymkode: 233ca...597 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #7 Skrevet 25. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber på et omsorgsenter og en beboer der hadde bursdag. Kjøkkenett hadde laget en skikkelig god marskipankake. Så jeg bestemte meg for og stjele kaken. Jeg tok den ut av kjøleskapet og jeg gikk med den inn i bilen. Ingen oppdaget meg. Nå har jeg spist to stykker av marskipankaken. Bør jeg innrømme i morgon at jeg tok marskipankaken?. Jeg tuller ikke. Anonymkode: df93d...7eb Det er jo tydelig at du burde fått forståelse på bakgrunn av lav intelligens og lav impulskontroll. De to går hånd i hånd. Anonymkode: def36...1c3 2
T-Rex Skrevet 25. mars 2020 #8 Skrevet 25. mars 2020 Ein marskipankake kan'kje vara evig veit du... 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #9 Skrevet 25. mars 2020 Marskipan ja. Sikkert mye bedre enn marsipan. Dette tok kaka, synes jeg. Anonymkode: 456a6...f1a 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #10 Skrevet 25. mars 2020 Det var bare kvalmt å lese innlegget ditt. Du er slem az. Dugnad på høyt nivå 🤔😳 Anonymkode: d8ff4...189 1
Mezzosoprena Skrevet 25. mars 2020 #11 Skrevet 25. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber på et omsorgsenter og en beboer der hadde bursdag. Kjøkkenett hadde laget en skikkelig god marskipankake. Så jeg bestemte meg for og stjele kaken. Jeg tok den ut av kjøleskapet og jeg gikk med den inn i bilen. Ingen oppdaget meg. Nå har jeg spist to stykker av marskipankaken. Bør jeg innrømme i morgon at jeg tok marskipankaken?. Jeg tuller ikke. Anonymkode: df93d...7eb Fortalte ikke jeg deg etter forrige tråd, at det ikke nytter presisere at man ikke tuller/troller?🤣
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #12 Skrevet 25. mars 2020 Dagens😂 Spesielt når man må skrive at man ikke tuller 😜 Anonymkode: d8b45...254
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #14 Skrevet 26. mars 2020 Ja tenk om dette var sant 🤪 Anonymkode: 1e98f...c06
BiancaWhite Skrevet 26. mars 2020 #15 Skrevet 26. mars 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber på et omsorgsenter og en beboer der hadde bursdag. Kjøkkenett hadde laget en skikkelig god marskipankake. Så jeg bestemte meg for og stjele kaken. Jeg tok den ut av kjøleskapet og jeg gikk med den inn i bilen. Ingen oppdaget meg. Nå har jeg spist to stykker av marskipankaken. Bør jeg innrømme i morgon at jeg tok marskipankaken?. Jeg tuller ikke. Anonymkode: df93d...7eb Haha 😅 du kjeder deg og lykkes i å lure folka her
OPIgirl Skrevet 26. mars 2020 #18 Skrevet 26. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja tenk om dette var sant 🤪 Anonymkode: 1e98f...c06 I 3 timer siden, BiancaWhite skrev: Haha 😅 du kjeder deg og lykkes i å lure folka her Ingenting forundrer meg ang mennesker lenger. Mange gærninger rundt om.
Medisinsk bruker Skrevet 26. mars 2020 #19 Skrevet 26. mars 2020 På 25.3.2020 den 14.51, AnonymBruker skrev: De har jo selvsagt merket at kaken er borte. Hva forestiller du deg at de gjør når de finner ut at det potensielt har vært utenforstående inne på kjøkkenet i et bygg som nå under smitten skal være hermetisk stengt? De sjekker låser, de går gjennom bygg, de spør alle ansatte og så finner de ingen person og ingen kake. Og så starter de nedvask og desinfisering. De starter kaste ting og utstyr som ikke kan desinfiseres. Det holder ikke å tilstå i morgen. Dette står om minutter. Ring med en eneste gang. I morgen er mye for sent. Anonymkode: b7dd6...ae1 Bør jeg si fra? Ikke noe hysteria.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. mars 2020 #20 Skrevet 26. mars 2020 (endret) Du kjøper ny og forteller hva du har gjort. Skamme deg burde du, din kaketyv. Endret 26. mars 2020 av AthenaRavenLuna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå