AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #1 Skrevet 25. mars 2020 Da jeg våknet i dag tidlig å lå i sengen kjente jeg at det var så kaldt, jeg står opp av sengen å tusler ut i gangen (som ligger rett ved soverommet) da oppdager jeg at ytterdøren står på vidt gap, å at det mangler mange jakker og sko pluss en håndveske! Jeg hadde sovnet på sofaen i går kveld å våknet i 5 tiden i dag morges, stuptrøtt å gikk å la meg i sengen å våknet i 9 tiden. Jeg har tydeligvis glemt og låse, noen jeg ellers alltid er påpasselig med og gjore. Men iom jeg sovnet forran tvn i går før jeg gikk og la meg har jeg glemt det. Tyvene må ha vert her på morgenen mens jeg enda sov fordi jeg hadde merket om ytterdoren hadde stått på vidt gap når jeg gikk inn på rommet fordi jeg må gå gjennom gangen for og komme til soverimmet. Her jeg bor er det vanskelig og finne ytterdøren me mindre man bor I huser selv, har noen unge studenter som bor over meg å di må passere min dor for og komme opp til seg selv. Jeg mistenker en av dem iom huset ligger litt avsides å man må lete litt for og finne fram til doren.. Hva gjor jeg nå? Vet at jeg tydeligvis har glemt og låst, så trenger ikke pepper for det. Er det frekt og banke på oppe å sporre om de vet om noe? Anonymkode: d07ed...d8b
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #2 Skrevet 25. mars 2020 Ville jo startet med å ringe politiet, få det anmeldt mtp forsikring Anonymkode: e4c02...03f 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #3 Skrevet 25. mars 2020 Bank på og hør om de har sett/hørt noe. Det er jo naturlig å gjøre. Og så tar du det derifra igjen, utifra hvilke svar du får Anonymkode: d770b...bb7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #4 Skrevet 25. mars 2020 Må legge til at jeg kun leier leiligheten, da har jeg vell ikke krav på noe.. Anonymkode: d07ed...d8b
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #5 Skrevet 25. mars 2020 Tenker om det er en av dem sier de selfolgelig ikke at de har vert og forsynt seg... Anonymkode: d07ed...d8b
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #7 Skrevet 25. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker om det er en av dem sier de selfolgelig ikke at de har vert og forsynt seg... Anonymkode: d07ed...d8b DERFOR anmelder du dette til politiet. Å gå rundt og håpe at noen kommer tilbake med jakker og vesker er bare å glemme. Ring politiet, anmeld forholdet og ring deretter forsikringa di. Hva mer er det å lure på..? Anonymkode: 717f2...504 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #8 Skrevet 25. mars 2020 Du kontakter politiet så klart og anmelder for tyveri!! Hallo liksom... Anonymkode: 5f169...1d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå