Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber natt (80%). Jobber 2-4 netter også har jeg fri 1-6 netter på rad. 

Neste gang kan vi ønske maks antall netter på rad. Vi er få som jobber natt så om alle er enig så kan leder tilpasse turnus nesten slik vi ønsker. 

Derfor lurer jeg på om noen har erfaringer med å jobbe flere enn 4 netter på rad? Feks 5-7 på rad. Og hvordan løses dette med fri? Feks jobbe tett også fri en uke? 

Jeg liker å reise, ta en tur på hytten osv. Så om flere netter på rad gir flere netter fri på rad så hadde det hjulpet meg veldig.

Anonymkode: 1e92a...d40

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor travelt er det hos dere? Jeg har alltid syntes 3 netter er ok, 4 er litt mye, og 5 er for mange. 

Anonymkode: 47bf4...2b4

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva du jobber med. Jeg har tidligere jobbet 7 netter på og 7 netter av, på bensinstasjon. Der var det mye å gjøre hele tiden så det gikk helt fint. Nå jobber jeg som våken nattevakt på institusjon, hvor det ikke er noe å gjøre mellom kl 23 og 08, og da er tre nattevakter på rad mer enn nok, for det er utrolig tungt å bare sitte å holde seg våken. 

Anonymkode: e914c...7ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jobbet 7 netter på, 7 dager fri. Brukte to døgn på å snu døgnet. Føltes som en lang bakrus. Gjør det aldri igjen.

Anonymkode: 3d5bc...626

AnonymBruker
Skrevet

Har 8 netter på, 10 dager av.  ektisk avdeling. Går helt fint, men ha klare rutiner når du snur døgnet igjen

Anonymkode: 094ce...c78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...