AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #1 Skrevet 25. mars 2020 Har ganske uregelmessig syklus men det er tiden fra el til mens som varierer.. kan det være st jeg blir gravid men mister? Det er alt fra 2 til 3 uker mellom el og mens.. nå har jeg tatt el tester bare, fordi jeg jobber turnus og syns det er vanskelig å få tempet. Har el slim og bruker letrozol for å booste el.. har ikke tatt graviditetstest selv om jeg har vært såpass langt over.. kan det å være innbilt? Graviditet altså.. Anonymkode: 202af...ddb
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #2 Skrevet 25. mars 2020 Umulig å vite om du ikke tar g-test Anonymkode: 1e0ef...6f1 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #3 Skrevet 25. mars 2020 Hos meg varierer det også med 2-3 uker. Ikke vært gravid for det. 18 dager har det vært flere ganger fra positiv eggløsningstest. Da tenker jeg at egget slapp litt senere enn de andre gangene hvor det var kortere. Jeg har tatt tester som alltid har vært negative. Tar å letrozol. Anonymkode: aff0d...1fe
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #4 Skrevet 26. mars 2020 Det høres mer ut som at du faktisk har ustabil syklus. Hvordan er livsstilen din? Helse, kosthold mosjon, bmi osv? Anonymkode: 285fc...f60
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #5 Skrevet 26. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det høres mer ut som at du faktisk har ustabil syklus. Hvordan er livsstilen din? Helse, kosthold mosjon, bmi osv? Anonymkode: 285fc...f60 Ja det kan godt hende.. Tar el test men mannen jobber borte hele uken og vi prøver å planlegge litt i henhold til el.. om han evt må ta fri fra jobb for å være hjemme når el er.. vanskelige greier.. nm mester i teakwondo så føler jeg er i god form, litt dårlig kosthold siste par mnd med litt mye reise.. Har prøvd meg på lavkarbo nå.. så håper kanskje det kan være greia, ikke noe ekstremt men ren mat uten mye karbs. Anonymkode: 202af...ddb
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #6 Skrevet 27. mars 2020 Sjekka deg for pco/pcos? Anonymkode: 36eb9...73a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #7 Skrevet 27. mars 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det kan godt hende.. Tar el test men mannen jobber borte hele uken og vi prøver å planlegge litt i henhold til el.. om han evt må ta fri fra jobb for å være hjemme når el er.. vanskelige greier.. nm mester i teakwondo så føler jeg er i god form, litt dårlig kosthold siste par mnd med litt mye reise.. Har prøvd meg på lavkarbo nå.. så håper kanskje det kan være greia, ikke noe ekstremt men ren mat uten mye karbs. Anonymkode: 202af...ddb Nm i taekwondo forteller meg ingenting. Jeg spør om bmi? Har du bmi over 25 kan det være årsaken Mange kvinner kan få ustabil syklus hvis dem er overvektig. Søsteren min driver med sport men er likevel overvektig og har en bmi på 29 Anonymkode: 285fc...f60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå