LiseTV Skrevet 25. mars 2020 #1 Skrevet 25. mars 2020 Har sett at siden coronasmitten er komt til landet så har NRK vert veldig aktive. NRK 1 sender nesten ikke noe av oppsett program, forstår det, men kan vel vise frem hva som blir sendt og hva som går ut? NRK 2 har også fraviket sin sendeplan, noe jeg ikke forstår. Nå som jeg er hjemme så liker jeg å se på "Hjarte på rette staden" men kan ikke stole på hvor jeg kan se det. I dag var det ikke på noen morgensending, om blir ettermiddag er som å spille i Lotto. Blir altfor mye Corona stoff for meg. 1
Hr. Aktiv Skrevet 25. mars 2020 #2 Skrevet 25. mars 2020 Det er jo bare se på en annen kanal eller slå av. Problem solved.
jukkapalme Skrevet 25. mars 2020 #3 Skrevet 25. mars 2020 Er mindre Corona på NRK2. Så bla. konsert med David Gilmour der i helga. Med hjartet på rette staden sendte de igår, men husker ikke hvilken av kanalene deres det var. Men enig i at det blir mye Corona på NRK1, samtidig er det bra at de holder oss oppdatert hele tiden, så syns de gjør en veldig bra jobb. Men er ikke programmet som ligger ute på NRK.no oppdatert? 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #4 Skrevet 18. april 2020 På 25.3.2020 den 11.18, LiseTV skrev: Har sett at siden coronasmitten er komt til landet så har NRK vert veldig aktive. NRK 1 sender nesten ikke noe av oppsett program, forstår det, men kan vel vise frem hva som blir sendt og hva som går ut? NRK 2 har også fraviket sin sendeplan, noe jeg ikke forstår. Nå som jeg er hjemme så liker jeg å se på "Hjarte på rette staden" men kan ikke stole på hvor jeg kan se det. I dag var det ikke på noen morgensending, om blir ettermiddag er som å spille i Lotto. Blir altfor mye Corona stoff for meg. Lindmo og Nytt på nytt går som vanlig, samme med Alle mot 1. Uten publikum. Stusser på hvordan de gjør det med programlederne/ deltagerne? Har Nrk fått dispensasjon for frisør/sminke? Alle ser jo nysminka/frisert ut? Resten av befolkningen i landet må pent klare seg uten den tjenesten.. Anonymkode: 3ef56...d5a
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #5 Skrevet 18. april 2020 Følger Sigrid Bonde Tusvik på insta. Hun måtte sminke seg selv da hun var med på nytt på nytt i alle fall... Anonymkode: 3f49b...74a 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #6 Skrevet 18. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Følger Sigrid Bonde Tusvik på insta. Hun måtte sminke seg selv da hun var med på nytt på nytt i alle fall... Anonymkode: 3f49b...74a Ok. Mulig alle selv må " fikse" både sminke og hår, men tror ikke på det. Så f.eks. på "Alle mot 1" i kveld. "Labrotta" Sotberg hadde en "proff" frisyre. Grunnen til at jeg lurer på om Nrk omgår reglene. Anonymkode: 3ef56...d5a
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #7 Skrevet 19. april 2020 On 4/19/2020 at 12:50 AM, AnonymBruker said: Ok. Mulig alle selv må " fikse" både sminke og hår, men tror ikke på det. Så f.eks. på "Alle mot 1" i kveld. "Labrotta" Sotberg hadde en "proff" frisyre. Grunnen til at jeg lurer på om Nrk omgår reglene. Anonymkode: 3ef56...d5a Og hvis så er tilfelle? Anonymkode: 94cd6...4aa
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #8 Skrevet 19. april 2020 På 25.3.2020 den 11.18, LiseTV skrev: Har sett at siden coronasmitten er komt til landet så har NRK vert veldig aktive. NRK 1 sender nesten ikke noe av oppsett program, forstår det, men kan vel vise frem hva som blir sendt og hva som går ut? NRK 2 har også fraviket sin sendeplan, noe jeg ikke forstår. Nå som jeg er hjemme så liker jeg å se på "Hjarte på rette staden" men kan ikke stole på hvor jeg kan se det. I dag var det ikke på noen morgensending, om blir ettermiddag er som å spille i Lotto. Blir altfor mye Corona stoff for meg. Bruk nett-TV. Langt verre at NRK blir brukt som plattform for å få folk til å laste ned smittestoppappen. Anonymkode: e4b63...25e 1
LiseTV Skrevet 20. april 2020 Forfatter #9 Skrevet 20. april 2020 På 25.3.2020 den 11.21, Hr. Aktiv skrev: Det er jo bare se på en annen kanal eller slå av. Problem solved. Skifter kanal hele tiden. MEN jeg aksepterer ikke at det annoserte innholdet stadig blir byttet ut.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #10 Skrevet 20. april 2020 Med hjartet på rette staden går på nrk2 i 17-18-tiden sitti og sett på det i flere dager nå. Greengrass 🥰 Anonymkode: d57f8...d99 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #11 Skrevet 20. april 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hvis så er tilfelle? Anonymkode: 94cd6...4aa Når det oppfordres til alle om felles dugnad for å bekjempe smitte, så burde det vel gjelde alle. Dersom Nrk omgår reglene/ev. har fått dispensasjon, så da så...., ikke noe "hvis så?..". Det er selvsagt fullt mulig at programledere/ deltagere klarer dette selv. Både Lindmo og Pernille Sørensen så helt "smashing" ut, både vedr. makeup og frisyre, som alltid👍 Anonymkode: 3ef56...d5a
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #12 Skrevet 20. april 2020 On 4/19/2020 at 12:50 AM, AnonymBruker said: Ok. Mulig alle selv må " fikse" både sminke og hår, men tror ikke på det. Så f.eks. på "Alle mot 1" i kveld. "Labrotta" Sotberg hadde en "proff" frisyre. Grunnen til at jeg lurer på om Nrk omgår reglene. Anonymkode: 3ef56...d5a Selvsagt. Det er kun mannen i gata som skal tilpasse seg. De rike og berømte gjør hva faen de vil. Dette er ikke eksklusivt til koronakrisen, sminke og frisør, dette gjelder hele tiden. Dess rikere man er, dess flere regler kan man bryte. Tenk parkeringsbøter for eksempel. Mannen i gata sliter med å betale. For en som er rik betyr parkeringsforbud bare at det er dyrt å stå der, man det er ikke egentlig dyrt for han med tanke på hvor mye penger han har. Han betaler gjerne 6000 for å stå parkert der noen timer. Parkeringsforbud er ikke et forbud for de som har penger. Samfunnet har helt andre spilleregeler for de som er rike. Anonymkode: d1f49...afe
frogger Skrevet 22. april 2020 #13 Skrevet 22. april 2020 On 4/20/2020 at 6:21 PM, AnonymBruker said: Selvsagt. Det er kun mannen i gata som skal tilpasse seg. De rike og berømte gjør hva faen de vil. Dette er ikke eksklusivt til koronakrisen, sminke og frisør, dette gjelder hele tiden. Dess rikere man er, dess flere regler kan man bryte. Tenk parkeringsbøter for eksempel. Mannen i gata sliter med å betale. For en som er rik betyr parkeringsforbud bare at det er dyrt å stå der, man det er ikke egentlig dyrt for han med tanke på hvor mye penger han har. Han betaler gjerne 6000 for å stå parkert der noen timer. Parkeringsforbud er ikke et forbud for de som har penger. Samfunnet har helt andre spilleregeler for de som er rike. Anonymkode: d1f49...afe Ok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå