AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #2 Skrevet 25. mars 2020 Det blir ikke et forbud mot russefeiring direkte, men det kan være forbud mot å være samlet flere mennesker. I dag er denne grensen på 5 stk, men det kan endre seg til mai. Anonymkode: 6d9e3...7be
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #3 Skrevet 25. mars 2020 Er nok en sjanse for at det må bli over Skype. Anonymkode: b39ab...1a3
Marisana Skrevet 25. mars 2020 #4 Skrevet 25. mars 2020 Hadde jeg vært russ i år, hadde jeg nok forberedt meg på at den blir avlyst eller veldig annerledes. Nå er det fortsatt en stund til mai og russetid, så mye kan forandre seg til da, men jeg tviler veldig på at russetreffene går som planlagt og jeg tror heller ikke det blir vanlig 17.mai-feiring i år. Ser det er mange på Instagram som legger ut at de har tatt vennetreffene og lørdagsfesten på FaceTime eller skype. Blir jo ikke det samme, men det viktigste nå er å få dette viruset under kontroll slik at samfunnet kan starte opp igjen uten at liv og helse står i fare. 1
Anbefalte innlegg