Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en tråd for dere som er hjemme i karantene, permittert eller har hjemmekontor, og som bor alene.

Hvordan takler dere ensomheten?

Til dere som absolutt MÅ kommentere at vi er så heldige, vi skulle bare visst hvor ille det er med barn og hjemmekontor: hold dere langt unna! Dere skulle bare visst hvor gjerne jeg vil ha barn.

Anonymkode: 08957...374

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
jeg strever med traumer og bor alene. Har dager der jeg klarer å gjøre noen gode ting og dager der jeg bare ligger rett ut og har mange sammenbrudd. 
Jeg prøver å gå meg en tur (bor i nærhet til sjø og skog), lage smoothie (når jeg ikke får i meg annet er dette i det minste næringsrikt), jogger i skogen på morgenen de dagene jeg klarer det. Hører daglig på podcast mens jeg drikker en kopp kaffe/te og der mobilen er lagt bort. Prøver å tekste med venninner/familie og har FaceTime-avtaler med noen av dem et par ganger i uken. Rydder klesskapet og finner nye antrekk å setter dem sammen (😂), rydder og ommøblerer på små ting. Steller plantene mine. 

har kontakt med psykolog/prest nesten daglig nå. situasjonen trigger traumer om å miste fristedet (den gang skolen, nå å møte trygge personer flere ganger ukentlig). Har sovet og spist dårlig og i dag vil psykologen ha meg på kontoret. Vet ikke hvordan dette vil gå, men prøver å kjenne på de små fine tingene som enda ér. 

vi er flere om dette. Husk at det vil gå bedre etter hvert💗

Anonymkode: f6f96...ad5

AnonymBruker
Skrevet

Hva har dette med prøvere og ufrivillige barnløse å gjøre? 🤔

Anonymkode: 90c2b...da5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer også på hvorfor tråden ligger i dette forumet.

Enslig og arbeidsledig her. Er vekselvis litt deilig (er jo introvert), litt kjedelig (savner sosiale hobbyer) og litt total panikk (ledig nå kan fort bety langtidsledig, personlig konkurs og uaktuell som partner). Takler det vekselvis med resignasjon, virkelighetsflukt og selvmordstanker, litt avhengig av dagsformen. Av og til litt innsats og; prøver å besvare det som finnes av utlyste stillinger, men det er vanskelig å demonstrere selvtillit og motivasjon nå.

Anonymkode: b6c2f...211

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...