Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis vi er i Coronalockdown noen uker til så må jeg fram med frisørsaksa på ham 😅 Klipper meg sjøl innimellom og broren min som er autist liker ikke frisører så jeg klipper ham alltid. 

Anonymkode: c47c3...eab

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke frisør, men samboer har alltid kommet til meg når han ønsker en endring på frisyren.. enten om det er striper, bleking, klipping eller bare styling..

Anonymkode: 41314...953

Skrevet

Han gjør det selv. Alt skal bort.. klipper sønnen og datteren min da.

• Liker 1
Skrevet

Ja det gjør jeg, og jeg klipper meg selv :) er ikke frisør.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pleier å klippe mannen, han har typisk militærklipp med fade og lenger på toppen. Guttungen ser så opp til pappa, så han vil ha samme frisyre! Er så vanskelig å få til fin fade 🤭 noen ganger blir det veldig vellykket, andre ganger ikke 😅

I tillegg har mannen det tykkeste og foergroende hår jeg noen gang har sett så vanskelig å holde toppen fin! 

Anonymkode: aedfc...cac

AnonymBruker
Skrevet

Klipper alle mennene i familien og jeg er ikke frisør, men har 16 års erfaring nå. maskin + saks.
Jeg rører IKKE damehår ut over mitt eget, for det klipper jeg og farger selv.

Anonymkode: 28a28...7c3

AnonymBruker
Skrevet

Ts her! Takk for alle svar, har ikke fått røre han med saksa enda 😛

han har også veldig tykt hår som vokser raskt, alltid sagt jeg ville ha en mann med god hårvekst men hadde ikke forutsett dette! 

Jeg tenker jo det ser lett ut på youtube, men har ikke utstyr annet enn kam og saks. Hvor vanskelig kan det være 🤣

Klipper og farger til meg selv, men har helt rett stritt hår uten pannelugg så det er ikke mange klipp for å få det til perfekt. 

Skal prøve å bestikke han i morgen, han bruker jo lue og vi blir inne i flere uker uansett!

Anonymkode: ca281...d51

Skrevet

Jeg blir overraska over hvor mange som klipper håret til kjæresten sin! Jeg har vært sammen en mann i ørten år som klippet seg selv med maskin og da jeg fikk ny kjæreste gjorde han det også. Så jeg regnet med at de fleste menn ordna sånn selv jeg. :) Både min eks og nåværende klipper også barna. 

AnonymBruker
Skrevet

Lar ikke kona få føre manken min. Ingen andre heller for den saks skyld (tiltenkt bokstavfeil). 

Anonymkode: 9f521...549

Gjest Ingaborga
Skrevet

Har fått prøve ("hjelpe til") med maskina, han endte opp med å overta for å fullføre selv. Lik lenge over hele hodet, vanligvis drar han til frisør og får en fade. Ser like bra ut nå, synes jeg 😊

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har klippet «alle» mine kjærester😂. Men nå er jeg frisør å da😆. Jobber dog ikke med dette lenger, så nå er det bare min far, samboer og sønn som blir klippet. Vet det er forbud mot klipping i disse dager, flaks gjengen var nyklippet si😆.. Men om dette varer i mange mnd til så vet jeg med meg selv at jeg kommer til å klippe mannen og sønnen min😅. Gamlefar får vente siden han er i risikogruppa😅

Anonymkode: e890d...2e4

AnonymBruker
Skrevet
På 25.3.2020 den 8.24, AnonymBruker skrev:

Min ser ut som han har et digert kråkereir på hodet nå men jeg får ikke lov å klippe han 😛 frisører er jo stengt, så prøver å overtale han men nei da. 

Hva gjør dere menn? Tar barbermaskina eller sparer til hestehale?

Anonymkode: ca281...d51

Her blir han klippet og barbert, både oppe og nede 🙂

Anonymkode: 5f4f9...fb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...