Gå til innhold

Sne ras på naboens tomt og bil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Naboen har en "garasje" med skråtak helt ved gjerdet. I vinter har det rast flere ganger. Enten blir parkeringsplassen min fylt med sne eller så har det rast på bilen. Heldigvis ingen skade. men da sitter jeg nesten fast. Dette er litt irriterende og kan bli dyrt hvis bilen får skader,  Er det hans eller min jobb å måke sneen?? Skal ikke han få vekk sneen før det raser? Tenkte å snakke med han. Ville bare høre om det er som er ansvarlig??

Anonymkode: 6ac2d...6c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Naboen har en "garasje" med skråtak helt ved gjerdet. I vinter har det rast flere ganger. Enten blir parkeringsplassen min fylt med sne eller så har det rast på bilen. Heldigvis ingen skade. men da sitter jeg nesten fast. Dette er litt irriterende og kan bli dyrt hvis bilen får skader,  Er det hans eller min jobb å måke sneen?? Skal ikke han få vekk sneen før det raser? Tenkte å snakke med han. Ville bare høre om det er som er ansvarlig??

Anonymkode: 6ac2d...6c0

Vet ikke, men når det kommer til bygårder så er det i hvert fall eierne som er ansvarlig for å fjerne istapper og sørge for sikkerheten. Kanskje det går an å søke litt på, for det har vært oppe i media flere ganger. Vil tro det er han hvis det dreier seg om sikkerhet, men det kan vel kanskje ikke sies for den situasjonen du beskriver. 

Anonymkode: 4a90e...172

Skrevet (endret)

ble feil

Endret av Johansdatter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...