Gå til innhold

Er det dette FEMA camps ble laget for?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en del år siden nå poppet det opp strengt avsperrede og bevoktede områder med mange tusenvis kister og liktelt i USA. Militæret fraktet plastkister i store tårn men ga aldri noen forklaring. Da kom naturligvis konspirasjonsteoriene og det ble spekulert i om USA visste noe om en fremtidig katastrofe. Pandemi og massedød var snakkisen. Konsentrasjonsleirer er sammenligningen, og det var snakkis om både fangenskap og massedød. Det dras likheter til nazileirene i gamle Sovjet og til fengslene for politiske fanger i Kina. FEMA er den føderale avdelingen som jobber med krig og katastrofer,  og har eksistert siden slutten av 70 tallet. I 2002 ble bruken av FEMA camps ved katastrofer skrevet inn i loven og mange var redde for at det skulle misbrukes.

Hvis man kobler corona dødsfall til FEMA campsene så er de enda ikke tatt i bruk tror jeg, men det er ganske spesielt. 

Hva tror dere? 

list-of-all-fema-concentration-camps-in-america-revealed-309297-1.jpg

Camp.jpg

482b83e14d9951c89581b1fc.jpg

american_gulag_thumb.jpg

Anonymkode: 2cdf8...904

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Heimevernet" i USA kjøpte også inn over 2 milliarder kuler i 2012. Hollowpointkuler, altså ekspanderende ammo som ikke brukes til skyting på blink, men på levende kropper i reelle krigssituasjoner. 

De kjøpte i tillegg noen hundre tusen giljotiner fra Saudi-Arabia. 

Anonymkode: 02218...32a

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Heimevernet" i USA kjøpte også inn over 2 milliarder kuler i 2012. Hollowpointkuler, altså ekspanderende ammo som ikke brukes til skyting på blink, men på levende kropper i reelle krigssituasjoner. 

Så du tenker de ruster opp til krig og at Fema campsene er konstrasjonsleire og ikke har noe ned pandemi å gjøre? 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du tenker de ruster opp til krig og at Fema campsene er konstrasjonsleire og ikke har noe ned pandemi å gjøre? 

Pandemien kan være påskudd for å internere folk. De "settes i karantene" fordi de er "smittet". (Enten de virkelig er det eller ei.) Brysomme personer (konspinisser og andre dissidenter) kan da fjernes fra samfunnet på en ryddig måte, og ingen hører fra dem igjen. Myndighetene der borte trenger vel skarp ammunisjon i tilfelle det blir store opptøyer eller borgerkrig. Slike konflikter kan fort bryte ut hvis fattigdommen og nøden blir stor nok, f.eks. ifb. med økonomisk kollaps og massearbeidsledighet. Ledigheten og kollapsen har vi allerede sett starten på nå, både her i Europa og i USA. 

AnonymBruker
Skrevet

Dere er noen morsomme skruer.

Ding-dong!

Anonymkode: 557b7...1db

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er dette sant ? 

Anonymkode: 606d1...5b0

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dere er noen morsomme skruer.

Ding-dong!

Imponerende argumentasjon. Du viser frem både et overlegent kunnskapsnivå og en uovertruffen evne til å resonnere på en logisk og sammenhengende måte. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Imponerende argumentasjon. Du viser frem både et overlegent kunnskapsnivå og en uovertruffen evne til å resonnere på en logisk og sammenhengende måte. 

Det er ingenting jeg kan si som vil få denne ekstremt virkelighetsfjerne diskusjonen til å være noenlunde basert i virkeligheten.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette sant ? 

Selvfølgelig er ikke dette sant. USA kjøpt hundretusenvis av giljotiner? Hallo.

De har allerede dødsstraff mange steder i USA, og bruker ikke giljotiner.

Hvorfor skulle USA plutselig begynne med storstilt slakting av befolkningen? Det er ikke engang noe de verste diktatorer på kloden klarer å få til, eller ønsker for den saks skyld.

Hvorfor skulle de kjøpe dem fra Saudi-Arabia? Selv ikke de har hundretusenvis av giljotiner liggende.

Dette er så dumt å tro på at man automatisk vet at alt vedkommende skriver er rein svada.

..se der, du fikk meg til å svare allikevel, AB32a.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Greit nok vi ikke har en president som er helt i vater men tror de konspirasjonsteoriene er litt vel på bærtur for å plukke blomster.

Anonymkode: 9eee2...26a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pandemien kan være påskudd for å internere folk. De "settes i karantene" fordi de er "smittet". (Enten de virkelig er det eller ei.) Brysomme personer (konspinisser og andre dissidenter) kan da fjernes fra samfunnet på en ryddig måte, og ingen hører fra dem igjen. Myndighetene der borte trenger vel skarp ammunisjon i tilfelle det blir store opptøyer eller borgerkrig. Slike konflikter kan fort bryte ut hvis fattigdommen og nøden blir stor nok, f.eks. ifb. med økonomisk kollaps og massearbeidsledighet. Ledigheten og kollapsen har vi allerede sett starten på nå, både her i Europa og i USA. 

Hehe jeg tror virkelig ikke det er en agenda eller plan om å fjerne det du kaller konspinisser og brysomme folk i fra samfunnet. Så viktige er vi ikke! Trodde det for ti år siden når jeg røyka busker hver dag men er heldigvis mindre virkelighetsfjern nå. Har heller ikke noe tro på borgerkrig og fattigdomsopprør, vestlige borgere har ikke den revolusjonære fighteren i seg. Ihvertfall ikke mange nok vestlige borgere. 

Men jeg tror på en planlagt befolkningsforminskning , men som går over mange tiår og generasjoner. Dette er helt nødvendig for at planeten skal bestå, men det ville blitt kaos om det ble innrømt. Dette er ikke del av noe ond agenda, men simpelthen kun for at planeten skal overleve, og sånn sett god agenda. 

Med fema camps og kjøp av ammunisjon og våpen gir det mest mening at det er bygd som en føre-var greie til mulige katastrofer, vårt militær og myndigheter har jo også kjøpt opp mye og lagd beredskapsplaner uten at det er noe muffins eller unaturlig med det. Dette er det lengste verden har vært i fredstid siden lenge før 1 verdens krig så det er rundt hjørnet om man skal se på historien. Men det rare med fema camps er at de prøvde å skjule det og hysje det ned, istedet for å bare si hvorfor de lagde det. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit nok vi ikke har en president som er helt i vater men tror de konspirasjonsteoriene er litt vel på bærtur for å plukke blomster.

Anonymkode: 9eee2...26a

Mye rare konspirasjoner jeg syns er helt fjerne, men fema camps er ekte. Alt jeg spør om er hva dere tror det er bygd for når det ikke er tatt i bruk i denne pandemien. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mye rare konspirasjoner jeg syns er helt fjerne, men fema camps er ekte. Alt jeg spør om er hva dere tror det er bygd for når det ikke er tatt i bruk i denne pandemien. 

Giljotiner også ???? 😳

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Giljotiner også ???? 😳

Hæ? Nei de har ikke det der. 

• Opprett ny...