Gå til innhold

Avstand minimum 2m innendørs

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi sitter som sild i tønne på kontoret, maks 1 meter mellom oss. Vi sitter nesten 20 stk i et bittelite rom. Ingen mulighet for hjemmekontor. Vi bryter jo de nye retningslinjene bare ved å møte opp på jobb! Kjenner jeg ikke liker det, skulle ønske de kunne flyttet oss rundt, men det kommer ikke til å skje. Flere som har det sånn? 

Anonymkode: c976a...e30

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med småbutikker som Søstrene Grene og Nille? De har smale passasjer på max 1 meter bredde? De må jo innføre kontroll på hvor mange de slipper inn i butikkene sine nå. Eller stenge. Er helt umulig å holde 2 meter avstand der. 

Ser egentlig samme problemet i mange matvarebutikker. 

Anonymkode: bff39...df0

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det er ikke lenger nok plass i lengde og bredde til alle sammen, og vi må begynne å utnytte høyden. Utdeling av heliumsballonger til de aller letteste er en god start tenker jeg, så kan Kari-Laila på keto sveve rundt takviftene på Meny for å gi plass til Kurt-Kåre Johnny som har en lidenskap for ferdigpizza fra stabburet.

Endret av Kaptein Klein
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Kaptein Klein skrev:

Det er ikke lenger nok plass i lengde og bredde til alle sammen, og vi må begynne å utnytte høyden. Utdeling av heliumsballonger til de aller letteste er en god start tenker jeg, så kan Kari-Laila på keto sveve rundt takviftene på Meny for å gi plass til Kurt-Kåre Johnny som har en lidenskap for ferdigpizza fra stabburet.

😂😂😂

Anonymkode: 88f07...491

AnonymBruker
Skrevet

Det blir jo generelt en utfordring å jobbe i butikk med denne regelen. Da må jo vi som tar i mot betaling gå vekk når kunden skal betale. Herregud...

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir jo generelt en utfordring å jobbe i butikk med denne regelen. Da må jo vi som tar i mot betaling gå vekk når kunden skal betale. Herregud...

Kan lett løses med ballong idén min da. Fest noen heliumsballonger på kassaoperatøren, gi han eller hun noen lange pinner til å betjene kassaapparatet og alle blir fornøyde. Bare prøv å unngå Tove-Laila som har fått en rasende fart etter å ha truffet en av takviftene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvordan jeg skal kunne betjene kunder eller hjelpe de med å finne det de skal ha. 1 meter var stor nok avstand til at det ble vanskelig. Ønsker regelen velkommen altså, men det blir veldig vanskelig å løse. 

Anonymkode: 74cf5...be9

Skrevet

Bor i Oslo og her har kollektivtrafikken begynt med mindre avganger så det er umulig å overholde 2 meters regelen. Jobber dessuten i helsevesenet (merkantil stilling) og vi skulle i denne perioden sitte kun en på hvert kontor, men har ikke nok kontorer så noen av oss sitter to sammen på små kontorer med høyden en halv meter mellom oss. Vi har prøvd å komme med forslag som kanskje kunne hjulpet noe, men får beskjed om at helsepersonell er unntatt fra reglene.

• Opprett ny...