AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #1 Skrevet 24. mars 2020 Ja, hva skjer nå? Jeg får jo lønn fra jobben jeg har blitt permittert fra pga krisen, 20 dagers full lønn, men hva skjer med de pengene om jeg plutselig får en jobb i løpet av neste uke? Anonymkode: ed3fc...e8e
Nuttinutta Skrevet 24. mars 2020 #2 Skrevet 24. mars 2020 Ikke det du spør om, men greit å være klar over: Det er kun 2 dager du får utbetalt fra jobben. Resten kommer fra Nav. Man må nok påregne behandlingstid før pengene fra nav utbetales 😕 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #3 Skrevet 24. mars 2020 Du må vel melde inn at du har fått ny jobb, så permisjonspengene stoppes? Du fortsetter vel feks ikke å motta arbeidsledighetstrygd når du har fått ny jobb? Anonymkode: 9ad05...50b
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #4 Skrevet 24. mars 2020 3 minutter siden, Nuttinutta skrev: Ikke det du spør om, men greit å være klar over: Det er kun 2 dager du får utbetalt fra jobben. Resten kommer fra Nav. Man må nok påregne behandlingstid før pengene fra nav utbetales 😕 Åh søren, da har jeg misforstått. Da får jeg smøre meg med tålmodighet og håpe på det beste! Takk for svar uansett! Anonymkode: ed3fc...e8e
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #5 Skrevet 24. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du må vel melde inn at du har fått ny jobb, så permisjonspengene stoppes? Du fortsetter vel feks ikke å motta arbeidsledighetstrygd når du har fått ny jobb? Anonymkode: 9ad05...50b Hva hvis dette kun er ringehjelp, en dag annenhver uke for eksempel? Anonymkode: ed3fc...e8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå