Gå til innhold

Blir permittert, får utbetalt full lønn den første måneden før jeg får dagpenger av nav, men hva skjer med den permisjonslønna ift ny jobb?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva skjer nå? Jeg får jo lønn fra jobben jeg har blitt permittert fra pga krisen, 20 dagers full lønn, men hva skjer med de pengene om jeg plutselig får en jobb i løpet av neste uke? 

Anonymkode: ed3fc...e8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke det du spør om, men greit å være klar over: Det er kun 2 dager du får utbetalt fra jobben. Resten kommer fra Nav. Man må nok påregne behandlingstid før pengene fra nav utbetales 😕 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må vel melde inn at du har fått ny jobb, så permisjonspengene stoppes? Du fortsetter vel feks ikke å motta arbeidsledighetstrygd når du har fått ny jobb?

Anonymkode: 9ad05...50b

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Nuttinutta skrev:

Ikke det du spør om, men greit å være klar over: Det er kun 2 dager du får utbetalt fra jobben. Resten kommer fra Nav. Man må nok påregne behandlingstid før pengene fra nav utbetales 😕 

Åh søren, da har jeg misforstått. Da får jeg smøre meg med tålmodighet og håpe på det beste! Takk for svar uansett!

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du må vel melde inn at du har fått ny jobb, så permisjonspengene stoppes? Du fortsetter vel feks ikke å motta arbeidsledighetstrygd når du har fått ny jobb?

Anonymkode: 9ad05...50b

Hva hvis dette kun er ringehjelp, en dag annenhver uke for eksempel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...