Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvordan man gjør det, sliter med å finne kontaktinformasjonen deres...

Og så lurte jeg på om jeg kan reklmere på en laptop når det har gått 2 år?

Overflaten på ene siden har gått i oppløsning på et hvis og det har åpnet seg på et vis inn mott innmaten,,, Helt merkverdig, dyr pc og gaming til 17000. :( 

Anonymkode: 8d97e...9d5

AnonymBruker
Skrevet

Kontakt de som solgte deg PCen, de burde ha rett kontaktinformasjon, om de ikke tar saken videre selv.

Anonymkode: 08f47...3a1

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kontakt de som solgte deg PCen, de burde ha rett kontaktinformasjon, om de ikke tar saken videre selv.

Kjøpte jo fra Dell.no og finner ingen skikkelig kontakinformasjon der, når jeg prøve å koble meg opp så står det at garantien er uløpt men det er jo ikke innmaten her som er problemet det er jo rett og slett det at den ene siden har hevet seg på et vis... Har hatt en haug med pc er opp gjennom årene aldri opplevd dette...

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kjøpte jo fra Dell.no og finner ingen skikkelig kontakinformasjon der, når jeg prøve å koble meg opp så står det at garantien er uløpt men det er jo ikke innmaten her som er problemet det er jo rett og slett det at den ene siden har hevet seg på et vis... Har hatt en haug med pc er opp gjennom årene aldri opplevd dette...

Garantien kan godt være utløpt, men reklamasjonsfristen er nok ikke det. Dell har kanskje en chattefunksjon, eller en kundeservice-adresse du kan kontake, ev. et telefonnummer du kan forhøre deg på? Du er garantert ikke den første som skal reklamere, det har jo blitt solgt noen Dellmaskiner igjennom årene. Du har veldig gode rettigheter, så hvis de prøver seg på noe så banker du bare i bordet med loven.

https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2002-06-21-34#KAPITTEL_8

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Garantien kan godt være utløpt, men reklamasjonsfristen er nok ikke det. Dell har kanskje en chattefunksjon, eller en kundeservice-adresse du kan kontake, ev. et telefonnummer du kan forhøre deg på? Du er garantert ikke den første som skal reklamere, det har jo blitt solgt noen Dellmaskiner igjennom årene. Du har veldig gode rettigheter, så hvis de prøver seg på noe så banker du bare i bordet med loven.

https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2002-06-21-34#KAPITTEL_8

Tusen takk for svar, klarte å finne et nummer, håper jeg for god respons.. Hadde jo planer om å kjøpe lignende pcc til barnet mitt men nå ble jeg litt usikker... Skal ringe i morgen.

AnonymBruker
Skrevet

Hm...han mente det var batteriet som bulet ut på toppen og det var visst uvanlig på Alienware pc, men jeg har nå aldri opplevd det på andre pc'er..? Men men, det går på reklamasjon og jeg for en tekniker som kommer og fikser det i løpet av denne eller neste uke så det var jo greit. :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...