AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #1 Skrevet 24. mars 2020 Noen som vet hvordan man gjør det, sliter med å finne kontaktinformasjonen deres... Og så lurte jeg på om jeg kan reklmere på en laptop når det har gått 2 år? Overflaten på ene siden har gått i oppløsning på et hvis og det har åpnet seg på et vis inn mott innmaten,,, Helt merkverdig, dyr pc og gaming til 17000. Anonymkode: 8d97e...9d5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #2 Skrevet 24. mars 2020 Kontakt de som solgte deg PCen, de burde ha rett kontaktinformasjon, om de ikke tar saken videre selv. Anonymkode: 08f47...3a1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #3 Skrevet 24. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kontakt de som solgte deg PCen, de burde ha rett kontaktinformasjon, om de ikke tar saken videre selv. Anonymkode: 08f47...3a1 Kjøpte jo fra Dell.no og finner ingen skikkelig kontakinformasjon der, når jeg prøve å koble meg opp så står det at garantien er uløpt men det er jo ikke innmaten her som er problemet det er jo rett og slett det at den ene siden har hevet seg på et vis... Har hatt en haug med pc er opp gjennom årene aldri opplevd dette... Anonymkode: 8d97e...9d5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #4 Skrevet 24. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kjøpte jo fra Dell.no og finner ingen skikkelig kontakinformasjon der, når jeg prøve å koble meg opp så står det at garantien er uløpt men det er jo ikke innmaten her som er problemet det er jo rett og slett det at den ene siden har hevet seg på et vis... Har hatt en haug med pc er opp gjennom årene aldri opplevd dette... Anonymkode: 8d97e...9d5 Garantien kan godt være utløpt, men reklamasjonsfristen er nok ikke det. Dell har kanskje en chattefunksjon, eller en kundeservice-adresse du kan kontake, ev. et telefonnummer du kan forhøre deg på? Du er garantert ikke den første som skal reklamere, det har jo blitt solgt noen Dellmaskiner igjennom årene. Du har veldig gode rettigheter, så hvis de prøver seg på noe så banker du bare i bordet med loven. https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2002-06-21-34#KAPITTEL_8 Anonymkode: 08f47...3a1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #5 Skrevet 24. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Garantien kan godt være utløpt, men reklamasjonsfristen er nok ikke det. Dell har kanskje en chattefunksjon, eller en kundeservice-adresse du kan kontake, ev. et telefonnummer du kan forhøre deg på? Du er garantert ikke den første som skal reklamere, det har jo blitt solgt noen Dellmaskiner igjennom årene. Du har veldig gode rettigheter, så hvis de prøver seg på noe så banker du bare i bordet med loven. https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2002-06-21-34#KAPITTEL_8 Anonymkode: 08f47...3a1 Tusen takk for svar, klarte å finne et nummer, håper jeg for god respons.. Hadde jo planer om å kjøpe lignende pcc til barnet mitt men nå ble jeg litt usikker... Skal ringe i morgen. Anonymkode: 8d97e...9d5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #6 Skrevet 25. mars 2020 Hm...han mente det var batteriet som bulet ut på toppen og det var visst uvanlig på Alienware pc, men jeg har nå aldri opplevd det på andre pc'er..? Men men, det går på reklamasjon og jeg for en tekniker som kommer og fikser det i løpet av denne eller neste uke så det var jo greit. Anonymkode: 8d97e...9d5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå