AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #1 Del Skrevet 24. mars 2020 Jeg ønsker å finne ut hva slags type hud jeg har og hvordan produkter jeg bør bruke. Har noen en å anbefale? Lurer også på sånn ca hva det koster med en time hos hudpleier for dette😊 Anonymkode: 9a9de...ebd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #2 Del Skrevet 24. mars 2020 Eger skin clinic hos celine (eller er det celina?). Vanvittig proff, kan produktene sine. Fant henne tilfeldig ved at jeg går forbi det på vei til jobb, pg skumle innom å ha noe produkter bare. Fikk så god hjelp at jeg satt opp time med en gang 😬 ikke altfor stive priser! Anonymkode: 19a7d...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #3 Del Skrevet 24. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eger skin clinic hos celine (eller er det celina?). Vanvittig proff, kan produktene sine. Fant henne tilfeldig ved at jeg går forbi det på vei til jobb, pg skumle innom å ha noe produkter bare. Fikk så god hjelp at jeg satt opp time med en gang 😬 ikke altfor stive priser! Anonymkode: 19a7d...8dd Takk for tips! Jeg aner ikke hva sånt koster, hva er ca priser? Anonymkode: 9a9de...ebd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #4 Del Skrevet 24. mars 2020 Gå heller til oslo hudlegesenter. Salonger vil prakke på deg masse sinnsykt dyre produkter Anonymkode: 4d2dc...424 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #5 Del Skrevet 24. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå heller til oslo hudlegesenter. Salonger vil prakke på deg masse sinnsykt dyre produkter Anonymkode: 4d2dc...424 Jeg har ikle behov for lege da jeg ikke har sånne problemer. Vil bare vite hudtype og anbefalte produkter. Anonymkode: 9a9de...ebd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #6 Del Skrevet 27. mars 2020 På 24.03.2020 den 22.23, AnonymBruker skrev: Gå heller til oslo hudlegesenter. Salonger vil prakke på deg masse sinnsykt dyre produkter Anonymkode: 4d2dc...424 Legen jeg traff på der var helt ekstrem på å forsøke og selge meg produkter, mye verre enn noen salong jeg har besøkt. Anonymkode: 203b8...c2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #7 Del Skrevet 27. mars 2020 På 24.3.2020 den 21.59, AnonymBruker skrev: Eger skin clinic hos celine (eller er det celina?). Vanvittig proff, kan produktene sine. Fant henne tilfeldig ved at jeg går forbi det på vei til jobb, pg skumle innom å ha noe produkter bare. Fikk så god hjelp at jeg satt opp time med en gang 😬 ikke altfor stive priser! Anonymkode: 19a7d...8dd vet du hvilken behandling som er best der hvis man vil jevne linjer men ikke vil ha injeksjon eller facelift? Anonymkode: 9bb7f...10a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #8 Del Skrevet 27. mars 2020 På 24.3.2020 den 22.23, AnonymBruker skrev: Gå heller til oslo hudlegesenter. Salonger vil prakke på deg masse sinnsykt dyre produkter Anonymkode: 4d2dc...424 Gikk til lege der som virket lei og var fullstendig uinteressert i å hjelpe meg med problemet mitt. Fikk mye bedre hjelp av hudpleier. Anonymkode: 4c9df...4bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #9 Del Skrevet 28. mars 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: vet du hvilken behandling som er best der hvis man vil jevne linjer men ikke vil ha injeksjon eller facelift? Anonymkode: 9bb7f...10a Denne https://www.hudspesialisten.no/produkt/elixir-smoothing-cream-10-/ Den er på 10% , begynn med to dager i uka første uken, så øk en dag ekstra for hver uke som går, men ikke til mer enn 5 dager i uken. Når den krukken er tom så kjøp ny krukke på 15%, samme opptrappingsrutine der, og når den er tom er du klar for 20%, men den skal ikke brukes mer enn 2-3 ganger i uken. Du vil se bedring i hudens struktur etter bare noen uker, og den bygger også kollagen over tid som senker utvikling av nye rynker. Men, retinol krem er aller medt effektivt på behandle og forebygge rynker. Det får du utskrevet av lege. Resultatet er forsket på, slik som med resultat fra AHA syre som er i kremen jeg linket til over, utviklet av norske hudleger. Hudlege hjelper ikke bare med "problemhud" skjønner du Vil du gå for hudpleiebehandlinger mot rynker og linjer er det AHA peel behandling eller Green peel. Co2 laser er også effektivt mot rynker og linjer men må gjøres av hudlege. Hvis du vil ha et enklere svar er det mye info på nett om hvordan man kan finne hudtypen sin. Er huden din stram etter dusj men blir raskt blank så er den dehydrert og ikke fet, er den ikke stram etter dusj og blir raskt blank er den fet, er den ikke etter dusj og ikke blir blank ila dagen er den normal/tørr, er den stram og tørr etter dusj og tørr utover dagen er den tørr. Prøv dette eksperimentet en søndag hjemme uten å smøre huden med fuktighetskrem etter dusjen. Er den både fet og tørr på forskjellige områder har du kombinasjonshud. Blir den fort rød av produkter og berøring har du sensitiv hud. Produkter bør være for din hudtype, men er du i tvil så bruk heller produkter for sensitiv hud. De er like effektive, men med færre irriterende ingredienser, det er positivt selv for hud som ikke er sensitiv. Google ingredients to avoid in makeup and skincare , og bit merke til andre ingredienser du bør styre unna. For å holde huden frisk er organiske hudprodukter, naturolje og mineralsminke best å bruke Anonymkode: 4d2dc...424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #10 Del Skrevet 28. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne https://www.hudspesialisten.no/produkt/elixir-smoothing-cream-10-/ Den er på 10% , begynn med to dager i uka første uken, så øk en dag ekstra for hver uke som går, men ikke til mer enn 5 dager i uken. Når den krukken er tom så kjøp ny krukke på 15%, samme opptrappingsrutine der, og når den er tom er du klar for 20%, men den skal ikke brukes mer enn 2-3 ganger i uken. Du vil se bedring i hudens struktur etter bare noen uker, og den bygger også kollagen over tid som senker utvikling av nye rynker. Men, retinol krem er aller medt effektivt på behandle og forebygge rynker. Det får du utskrevet av lege. Resultatet er forsket på, slik som med resultat fra AHA syre som er i kremen jeg linket til over, utviklet av norske hudleger. Hudlege hjelper ikke bare med "problemhud" skjønner du Vil du gå for hudpleiebehandlinger mot rynker og linjer er det AHA peel behandling eller Green peel. Co2 laser er også effektivt mot rynker og linjer men må gjøres av hudlege. Hvis du vil ha et enklere svar er det mye info på nett om hvordan man kan finne hudtypen sin. Er huden din stram etter dusj men blir raskt blank så er den dehydrert og ikke fet, er den ikke stram etter dusj og blir raskt blank er den fet, er den ikke etter dusj og ikke blir blank ila dagen er den normal/tørr, er den stram og tørr etter dusj og tørr utover dagen er den tørr. Prøv dette eksperimentet en søndag hjemme uten å smøre huden med fuktighetskrem etter dusjen. Er den både fet og tørr på forskjellige områder har du kombinasjonshud. Blir den fort rød av produkter og berøring har du sensitiv hud. Produkter bør være for din hudtype, men er du i tvil så bruk heller produkter for sensitiv hud. De er like effektive, men med færre irriterende ingredienser, det er positivt selv for hud som ikke er sensitiv. Google ingredients to avoid in makeup and skincare , og bit merke til andre ingredienser du bør styre unna. For å holde huden frisk er organiske hudprodukter, naturolje og mineralsminke best å bruke Anonymkode: 4d2dc...424 takk for svar🌞jeg har ganske tørr hud, som veldig lett blir rød og irritert. jeg har den kremen du linker til; bruker elixir og zo. og noe better skinsciense som skal være bra for linjer(nytt merke). huden min er ikke den verste, men har noen dype linjer som krever litt tiltak. ingen profukter ser ut å virke. kan jeg få retinol av legen kun pga forfengelige grunner?😁i hope so. takk for anbefalinger; blir noen behandlinger (når de åpner igjen). Anonymkode: 9bb7f...10a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå