Gå til innhold

Noen som kan anbefale krem/serum/tips til huden min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har så lyst på glatt fin hud. Men når jeg ser huden min nærmt speilet er det masse "porer" i hele ansiktet mitt.. Huden er glatt og ikke tørr.Men masse "ormer/porer" ellrr hva jeg skal kalle det. Mulig å få vekk? Med krem eller serum? Eller andre tips?

Noen som kan anbefale noen gode kremer og serum?Ikke altfor dyre. Og må være for sensitiv hud.

Har prøvd no.7 før. Tror den var grei. Noen med gode erfaringer derfra? 

Gjerne noe som hjelper for begynnende rynker. Gusten hud osv og. 

Tusen takk :)

Anonymkode: 062cd...015

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har så lyst på glatt fin hud. Men når jeg ser huden min nærmt speilet er det masse "porer" i hele ansiktet mitt.. Huden er glatt og ikke tørr.Men masse "ormer/porer" ellrr hva jeg skal kalle det. Mulig å få vekk? Med krem eller serum? Eller andre tips?

Noen som kan anbefale noen gode kremer og serum?Ikke altfor dyre. Og må være for sensitiv hud.

Alle har porer, de er der for å slippe ut svette og talg som videre hjelper huden med å regulere kroppstemperaturen, opprettholde fuktnivået og beskytte huden mot bakterier. Du sier at huden din er glatt, så da går jeg ut fra at du kun har litt forstørrede porer og ikke "sorte prikker"/hudormer? Ser huden din ut som dette:

Bilderesultater for enlarged pores

eller dette?

Bilderesultater for blackheads

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn som bilde 1 😊 

Screenshot_20200325-172307_Samsung Internet.jpg

Skrevet

Hei, beklager sent svar. Noen mennesker har genetisk større porer i ansiktet enn andre, men det er noe du kan gjøre for å minske synligheten av porer og få glattere hud. Hvordan er hudpleierutinen din pr. i dag? Er du nøye med rens og eksfoliering? Disse to tingene er forutsetninger for ren, fin hud, sammen med tilstrekkelig med fukt.

AnonymBruker
Skrevet
On 3/24/2020 at 9:55 PM, AnonymBruker said:

Verdens #1 serum:

Water-614x346.jpg

Anonymkode: f8eb7...97d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...