Gå til innhold

Billig utepils i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i oslo finnes den billigste utepilsen..? Jeg kan fillern ikke komme på et sted som er under femtilappen for 0,4..

Videoannonse
Annonse
Gjest manic
Skrevet

Stargate :) Hvor billig vet jeg ei, men billig tror jeg.

Gjest drekkamere
Skrevet

knis, går dette under kultur? :P uansett, evergreens har halvlitere til 29 kr og hos blue monk koster de 32 kr. begge ligger i pilestredet....

Gjest drekkamere
Skrevet

ps. linken her ovenfor var ypperlig og jeg svarte før jeg hadde sett på den knis

Skrevet

Utepils: St. Hanshaugen, Asylet og Ferja serverer alle 0.5 liter, til litt over 50 kroner. De andre stedene som er nevnt her har vel ikke uteservering?

Skrevet

Er da mange steder på grønland som har 0.4 til 30-40 kr. Men om stedene er så sjarmerende...... :roll:

Skrevet

Jeg tror det blir Asylet jeg, det er koselig og prisene er ikke verst.. Takk!

Skrevet

På Enerhaugen koster 1/2-literen 29,- Ganske så bra det ja.

Gjest Emera
Skrevet

Her i byen er det også et sted som selger halvlitern til 29 kroner. Ulempen er at do-køen er enormt lang...

Og at jeg ikke liker øl og dermed ikke får benyttet meg av tilbudet... Eller av doen...

Skrevet

Å faderullan, nå fikk jeg lyst på kald pils!

Min blir drukket hjemme i morgen kveld - kald og billig! Men ingenting er som utepils, da. Lurer på hvorfor det er så inderlig godt? :roll:

Gjest borghild
Skrevet

øl er usunt og smaker surt og beskt!Nei takke meg til sprit brent i egen kjeller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...