Gjest Mammane Skrevet 15. juni 2005 #1 Del Skrevet 15. juni 2005 Noen originale men likevel kjekke ideer? Gavemottakerne er forholdsvis unge, fra 23-50 år! Svar fort, gaveinnkjøping torsdag 16.06.05 morning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 15. juni 2005 #2 Del Skrevet 15. juni 2005 Blomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annevenn Skrevet 15. juni 2005 #3 Del Skrevet 15. juni 2005 Noe bodylotion eller lignende....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 15. juni 2005 #4 Del Skrevet 15. juni 2005 Kinobilletter så de kan ta seg en tur ut sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrs williams Skrevet 15. juni 2005 #5 Del Skrevet 15. juni 2005 Jobber selv i bhg.. ikke blomst!!!! he he he neida setter pris på blomster men hva med vin vist de liker det? suprise pakke med noe godt osv Men vi setter jo altid pris på alt vi får av foreldrene er sååå koselig å bli satt pris på!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 16. juni 2005 #6 Del Skrevet 16. juni 2005 vi kjøpte fin sjokolade før jul. de fleste klarer å bli kvitt det på ett eller annet vis... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. juni 2005 #7 Del Skrevet 16. juni 2005 Vin blir stort sett alltid godt mottatt .. eller sjokolade - evt. en god krem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 16. juni 2005 #8 Del Skrevet 16. juni 2005 Lærerne til gutta skal få en vinflaske hver, vet at de begge liker vin og at de vanker sammen privat også. Og da kan det være hyggelig med noe man faktisk liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2005 #9 Del Skrevet 16. juni 2005 Litt sent kanskje, men som barnehageansatt vet jeg at vin er det som blir satt mest pris på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barnehage dame Skrevet 17. juni 2005 #10 Del Skrevet 17. juni 2005 som barnehage annsatt synes jeg noe av dte fineste jeg har fått er et "glass med det rare i" (dvs, et norgesglass el. dekorart (malt, klistra klistermerker på av barnet) med masse godteri oppi, eller te/kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 17. juni 2005 #11 Del Skrevet 17. juni 2005 det fineste jeg har fått var en tulipan som en 5 åring hadde gått ut i hagen og plukka selv, til meg i avskjedsgave...(han var veldig blomsterinterissert..).. men uansett,, jeg har fått masse rart, små krimskrams pynteting,, ikke akkurat noe jeg ville kjøpt selv, men det er SÅÅÅÅ koselig å få en liten gave, det er en slitsom jobb å være i bhg, så det var en vitamininnsprøytning å få gave uansett hvor "snåle" de var... Vin er ok det,,, men egentlig husker jeg kanskje alle disse små nissene, kattene trollene ol jeg har fått for det har nok ungene selv vært med på å plukka ut... Kjempe personlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 17. juni 2005 #12 Del Skrevet 17. juni 2005 som barnehage annsatt synes jeg noe av dte fineste jeg har fått er et "glass med det rare i" (dvs, et norgesglass el. dekorart (malt, klistra klistermerker på av barnet) med masse godteri oppi, eller te/kaffe. Jeg jobber i bhg. og dette hadde jeg blitt veldig glad for og få... Er ikke alle som liker vin heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå