Gå til innhold

Gave til barnehageansatte til 100,- stk

Anbefalte innlegg

Gjest Mammane
Skrevet

Noen originale men likevel kjekke ideer? Gavemottakerne er forholdsvis unge, fra 23-50 år! Svar fort, gaveinnkjøping torsdag 16.06.05 morning!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe bodylotion eller lignende....?

Skrevet

Kinobilletter så de kan ta seg en tur ut sammen

Skrevet

Jobber selv i bhg.. ikke blomst!!!!

he he he

neida setter pris på blomster men hva med vin vist de liker det?

suprise pakke med noe godt osv

Men vi setter jo altid pris på alt vi får av foreldrene er sååå koselig å bli satt pris på!! :-)

Skrevet

vi kjøpte fin sjokolade før jul. de fleste klarer å bli kvitt det på ett eller annet vis...

:oops:

Skrevet

Vin blir stort sett alltid godt mottatt .. eller sjokolade - evt. en god krem

Skrevet

Lærerne til gutta skal få en vinflaske hver, vet at de begge liker vin og at de vanker sammen privat også.

Og da kan det være hyggelig med noe man faktisk liker.

Gjest Gjesta
Skrevet

Litt sent kanskje, men som barnehageansatt vet jeg at vin er det som blir satt mest pris på :wink:

Gjest barnehage dame
Skrevet

som barnehage annsatt synes jeg noe av dte fineste jeg har fått er et "glass med det rare i" (dvs, et norgesglass el. dekorart (malt, klistra klistermerker på av barnet) med masse godteri oppi, eller te/kaffe.

Gjest marilyn
Skrevet

det fineste jeg har fått var en tulipan som en 5 åring hadde gått ut i hagen og plukka selv, til meg i avskjedsgave...(han var veldig blomsterinterissert..)..

men uansett,, jeg har fått masse rart, små krimskrams pynteting,, ikke akkurat noe jeg ville kjøpt selv, men det er SÅÅÅÅ koselig å få en liten gave, det er en slitsom jobb å være i bhg, så det var en vitamininnsprøytning å få gave uansett hvor "snåle" de var...

Vin er ok det,,, men egentlig husker jeg kanskje alle disse små nissene, kattene trollene ol jeg har fått for det har nok ungene selv vært med på å plukka ut...

Kjempe personlig!!

Skrevet
som barnehage annsatt synes jeg noe av dte fineste jeg har fått er et "glass med det rare i" (dvs, et norgesglass el. dekorart (malt, klistra klistermerker på av barnet) med masse godteri oppi, eller te/kaffe.

Jeg jobber i bhg. og dette hadde jeg blitt veldig glad for og få...

Er ikke alle som liker vin heller :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...