AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #1 Skrevet 24. mars 2020 Da tenker jeg såklart på de som føler seg friske, men som har fått påvist korona og må sitte i karantene i 14 dager. Hvorfor kan ikke de jobbe på en egen lukket avdeling for koronasmittede pasienter? Sett at de såklart ikke tar kollektiv transport og er i nærheten av andre friske mennesker, men at de får ordet trygg transport til og fra jobb. Anonymkode: 3f7b6...c9d
altflyter Skrevet 24. mars 2020 #2 Skrevet 24. mars 2020 Mener de gjorde det i et eller annet land. Koronasyke behandlet koronasyke. Jeg tenker at akkurat nå er det ikke mange nok smittede som trenger sykehusinnleggelse ei heller mangel på personell i så stor grad at det er nødvendig enda. Kanskje de gjør det etterhvert?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #3 Skrevet 24. mars 2020 Tenker det ikke hadde vært lurt. Dette er et svært smittsom virus. Skal så lite til å smitte sine kollegaer/andre pasienter. Hvor skal de kle av seg? Gå på do? Spise? Inne hos pasientene? Det er ikke lagt opp til slik på sykehusene. Vi må i en krisesituasjon før dette skjer. Uansett, hvem ønsker å gå på jobb når man vet en har korona? Jeg hadde ikke gjort det. Hvis man får korona, skal man isolere seg i 14 dager. Selv uten symptomer. Slik er det bare og håper det ikke endres. Anonymkode: f9449...0e7 4
Anbefalte innlegg