Gå til innhold

Iran hardest rammet??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi klarer å finne frem til VG selv. Vil du noe spesielt med denne tråden, så burde du skrive bittelitt mer.

Anonymkode: 4d412...908

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi klarer å finne frem til VG selv. Vil du noe spesielt med denne tråden, så burde du skrive bittelitt mer.

Sorry, var godt meint!

Anonymkode: b06ab...e39

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men mitt poeng består, vi klarer å finne VG, og de aller fleste av oss har vært borti både worldometers og andre "dashboards" med oversikt over smittede.

Hva vil du med tråden? Har du et spørsmål, en oppfordring, en mening - et eller annet?!

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Sorry, var godt meint!

Det går veldig bra, var egentlig ment som et tips fra min side, men ser jeg virker en smule irritert.

Det blir som regel litt mer fart på tråden om du har noe mer å komme med enn en link. Hva synes du om det du linker til, hva følte du da du leste det? Kanskje gi en kort oppsummering om hva som står i linken også, eller bedre - hvordan du har oppfattet hva som står der.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, men mitt poeng består, vi klarer å finne VG, og de aller fleste av oss har vært borti både worldometers og andre "dashboards" med oversikt over smittede.

Hva vil du med tråden? Har du et spørsmål, en oppfordring, en mening - et eller annet?!

Ja, tråden handler jo om Korona... Unnskyld!

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det går veldig bra, var egentlig ment som et tips fra min side, men ser jeg virker en smule irritert.

Det blir som regel litt mer fart på tråden om du har noe mer å komme med enn en link. Hva synes du om det du linker til, hva følte du da du leste det? Kanskje gi en kort oppsummering om hva som står i linken også, eller bedre - hvordan du har oppfattet hva som står der.

Eg tenker at tall er uoversiktlige......

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smil til verden og verden smiler tilbake 😊☀️

Anonymkode: 411fc...e2d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Smil til verden og verden smiler tilbake 😊☀️

Anonymkode: 411fc...e2d

Jeg prøvde, den smilte ikke tilbake, så derfor ble jeg sur. Og sånn har det fortsatt siden det forsøket.

Neida, sorry for så "hard" tilnærming, men hvis du/dere kan se bort ifra det så er budskapet egentlig godt ment.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Eg tenker at tall er uoversiktlige......

Ja, det blir utrolig mye tall om dagen, ikke lett å være sikker på verken kilder eller betydningen. Det som vi nok kan være trygge på er at tallene fra Iran er underrapportert og at det er totalt krise og helt fælt der nå - som om det ikke var ille i utgangspunktet.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det virker helt forferdelig i Iran. Tror nok ikke tallene de oppgir er reelle, men heller vesentlig høyere i virkeligheten!

Anonymkode: 93c2d...887

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det virker helt forferdelig i Iran. Tror nok ikke tallene de oppgir er reelle, men heller vesentlig høyere i virkeligheten!

Anonymkode: 93c2d...887

Jeg har en bekjent der som mener det 10 ganger så ille. 

Anonymkode: 52369...1b1

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet står i overskriften. 

Anonymkode: 9caa7...028

• Liker 1
  • Opprett ny...