AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #1 Skrevet 24. mars 2020 Jeg maler et lekehus i hagen og har malt hele huset med utendørsmaling. Har noe restmaling fra noen inneprosjekter liggende og tenkte det kunne være fint å male dør og vinduskarmer med den. Men spørsmålet er jo om innemalingen holder ute? Anonymkode: 7509e...f78
Nuttinutta Skrevet 24. mars 2020 #2 Skrevet 24. mars 2020 Det er en grunn til at det er forskjellige typer for inne og ute jeg ville ikke gjort det.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #3 Skrevet 25. mars 2020 11 timer siden, Nuttinutta skrev: Det er en grunn til at det er forskjellige typer for inne og ute jeg ville ikke gjort det. Skjønner jo det men håpte at det gikk med utemaling under.. Ts, Anonymkode: 7509e...f78
newman01 Skrevet 25. mars 2020 #4 Skrevet 25. mars 2020 Innemaling har ikke soppdreper, er ikke spesielt værbestandig, og mangler endel UV-beskyttelse. Så den vil flasse av, få soppangrep og ødelegge bakenforliggende treverk. Så kjør på, men vær obs på at du antagelig må kjøpe ny dør og nye vinduer innen noen få år. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå