Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere barn?

Blir det stor aldersforskjell mellom barna?

Anonymkode: 2c1ae...f82

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke barn men han har et barn fra før av. H*n er 6 snart 7 år, har vært i livet til h*n i 5 år nå. 

Men merker det at det er tungt å prøve når han har et fra før som ikke engang var planlagt😜 Så av og til er det en ond djevel oppi hodet mitt som gjør meg mer lei meg pga det. 

Vi har prøvd i 3 år nå... 

Men elsker de 2 over alt på jord, og er veldig glad for at jeg får være litt mamma alikavell siden det er jeg som gjør 90% av jobben mens ungen er her❤️

Var vel ikke det svaret du ville ha, menmen😝

Anonymkode: 41629...672

AnonymBruker
Skrevet

Vi prøver på vårt første felles barn, begge har to fra før. 

Jeg er ikke gravid enda, men dersom jeg blir det i år blir det nesten 13 år mellom vår baby og det eldste søskenet og nesten 8 år mellom babyen og det yngste søskenet. 

Anonymkode: ef197...b59

Skrevet

Jeg har en datter på 8 fra før. Han har ingen barn. Venter barn sammen nå. 

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke barn men han har et barn fra før av. H*n er 6 snart 7 år, har vært i livet til h*n i 5 år nå. 

Men merker det at det er tungt å prøve når han har et fra før som ikke engang var planlagt😜 Så av og til er det en ond djevel oppi hodet mitt som gjør meg mer lei meg pga det. 

Vi har prøvd i 3 år nå... 

Men elsker de 2 over alt på jord, og er veldig glad for at jeg får være litt mamma alikavell siden det er jeg som gjør 90% av jobben mens ungen er her❤️

Var vel ikke det svaret du ville ha, menmen😝

Hvorfor ønsker du barn med en mann hvor du allerede må ta 90% av jobben med hans barn? Dette er dømt til å gå gale når dere får felles barn, du vil slite deg totalt ut og det andre barnet vil føle seg oversett. 

Anonymkode: 6056c...f53

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han har ingen barn, mens jeg har et barn fra før av på 7 år. Vi skal starte å prøve å få et barn sammen nå. 

Anonymkode: e5192...ec9

AnonymBruker
Skrevet

Samboer har en sønn på 12 år, og vi har prøvd å få barn i 2 år nå. Så blir en stor alderforskjel. 

Anonymkode: 0e015...0c1

AnonymBruker
Skrevet
På 25.3.2020 den 10.56, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ønsker du barn med en mann hvor du allerede må ta 90% av jobben med hans barn? Dette er dømt til å gå gale når dere får felles barn, du vil slite deg totalt ut og det andre barnet vil føle seg oversett. 

Anonymkode: 6056c...f53

Vi har barnet bare anna hver helg. Og han jobber i helgene😬 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har barn fra før,  Yngste er snart 8.. prøver på en sammen.. samboer har ingen barn..

Har prøvd i mange år men blir ikke gravid.. veldig tøft å slite sånn.. 

Får ikke hjelp annet enn letrozol siden jeg har flere ks.. 

Anonymkode: 9b24a...46a

Skrevet

Har ei datter på 13 fra før av. Kjæresten har ingen barn fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...