Silikona Skrevet 11. september 2002 #1 Del Skrevet 11. september 2002 trang/vid vagina 20 år gammel jente som lurer på- hvordan vet man om vagina er trang eller litt vid. Når jeg har sex, merker jeg ikke mye- ingenting! I vanlig tilstand kjenner jeg livmorstappen, bare noen få cm. innenfra. Hørt om nedsunket livmor og slapp vagina- men har ikke født barn og er ung og frisk. Har vært hos vanlig gynekolog undersøkelser ( i forbindelse med å få p- piller) og alltid fått bekjed om at alt ser bra ut- hvis jeg har nesunket livmor eller slapp vagina- ville man merket det da og gitt bekjed ? Har ikke problem med å stoppe urin strålen når jeg er på do og når jeg kniper så kjenner jeg at det skjer noe nedentil, men merker det lite hvis jeg putter fingeren for å kjenne. Vil ikke ha stor vagina som kan " ødelegge" sex- livet.. Hvis jeg er "normal" så skader det vel ikke å begynne med kniping for det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isla Skrevet 11. september 2002 #2 Del Skrevet 11. september 2002 Kniping er positivt for sexlivet og underlivet uansett om en er "normal", slapp eller vid. Knip - knip - knip! Jo mer du kniper, jo mer vil du kjenne under samleie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå