Gå til innhold

Sur venninne som ikke få besøk..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner faen ikke hva som er galt med folk!! 

Idag fikk jeg melding om jeg ville komme på besøk til min bestevenninne. Da jeg takka nei pga tidene vi er nå, ble ho sur og sa det var mitt tap. 

..Ho er 21 og har en unge på 1 år..

Kjenner det koker inni meg. 

Ho brydde seg ikke om Corona viruset og sa man kunne være 5 i gruppe.

Anonymkode: 0912d...26a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror vi alle lett kan bli litt gretne og irritabel nå i disse tider hvor vi savner kontakt med andre voksne og både små og store fort blir understimulert sammenlignet med normalen, så ikke legg for mye i det og bare la det ligge er mitt råd. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er lov å dra på besøk, så lenge man ikke besøker masse forskjellige folk hver dag.

Men hun burde ikke bli sur over at du sier nei heller.

Anonymkode: 0e4ca...839

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Avtal å møtes ute.

Anonymkode: d8a09...246

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner faen ikke hva som er galt med folk!! 

Idag fikk jeg melding om jeg ville komme på besøk til min bestevenninne. Da jeg takka nei pga tidene vi er nå, ble ho sur og sa det var mitt tap. 

..Ho er 21 og har en unge på 1 år..

Kjenner det koker inni meg. 

Ho brydde seg ikke om Corona viruset og sa man kunne være 5 i gruppe.

Er det bare hun og barnet, Ts? Dersom hun er alene med omsorgen for et barn nå, så synes jeg dere vennene hennes kan være gode nok til å velge en av dere som ikke har veldig mange andre rundt seg og som er hennes primærkontakt. Det er ikke noen som helst forskjell på smittefaren ved å være 2 voksne og 1 barn under ett og samme tak og 1 voksen og 1 barn under samme tak og 1 god venninne som forstår at aleneforeldre har det beintøft nå og som stiller opp som «bonustante». 

Å bekjempe virus, Ts, gjør vi ikke best ved å oppføre oss som drittsekker. Vi gjør det ved å være noenlunde ok mennesker. Trenger din beste venninne en primærkontakt - enten forklar henne ordentlig hvorfor du ikke kan fylle rollen. Eller fyll den.

Anonymkode: 351d7...774

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun har jo rett. Du er hysterisk. 

Anonymkode: ae07b...64d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det klokeste er og ikke besøke noen. Heller møtes ute i friluft og holde minst 2 meters avstand

Anonymkode: f6e3d...1e5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt for å følge retningslinjene jeg altså, men hva er vitsen med å leke moralpoliti på denne måten? Hva får du ut av å sladre på henne på Internett?

Anonymkode: ca54d...eab

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare hun og barnet, Ts? Dersom hun er alene med omsorgen for et barn nå, så synes jeg dere vennene hennes kan være gode nok til å velge en av dere som ikke har veldig mange andre rundt seg og som er hennes primærkontakt. Det er ikke noen som helst forskjell på smittefaren ved å være 2 voksne og 1 barn under ett og samme tak og 1 voksen og 1 barn under samme tak og 1 god venninne som forstår at aleneforeldre har det beintøft nå og som stiller opp som «bonustante». 

Å bekjempe virus, Ts, gjør vi ikke best ved å oppføre oss som drittsekker. Vi gjør det ved å være noenlunde ok mennesker. Trenger din beste venninne en primærkontakt - enten forklar henne ordentlig hvorfor du ikke kan fylle rollen. Eller fyll den.

Anonymkode: 351d7...774

Jeg jobber, så jeg møter mange folk hver dag. 

De er 3 stykker i en leilighet

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt for å følge retningslinjene jeg altså, men hva er vitsen med å leke moralpoliti på denne måten? Hva får du ut av å sladre på henne på Internett?

Anonymkode: ca54d...eab

Høre andres meninger?

• Opprett ny...