Cr@sh Skrevet 15. juni 2005 #1 Skrevet 15. juni 2005 Heia! Vi skal ut og kose oss i Oslo til helgen. Men vet ikke helt hvor vi skal gå.... Har lyst å gå på en restaurant som har god mat og trivelig atmosfære. Vil helst ikke at man må være veldig oppdressa for å kunne spise der... Noen som har tips? Har tidligere selv spist på Cafe Sorgenfri en del ganger, og har vært veldig fornøyd. Men det hadde vært koselig å prøve andre steder også. Har hørt mye bra om Arakataka. Noen som har spist der.... Kom med noen tips a, jenter og gutter!!!
Lillesøster Skrevet 15. juni 2005 #2 Skrevet 15. juni 2005 Jeg var på sahara - en beduinsk resturant i helgen og det var koselig. Ligger ikke akkurat i byens beste strøk, men det er fort glemt når du kommer inn.
Arkana Skrevet 15. juni 2005 #3 Skrevet 15. juni 2005 Indisk: Zaika i Vika Agra på Aker Brygge Kinesisk: Dinner i Stortingsgaten Spansk: El Granada på Majorstuen Libanesisk: Al Amir på Egertorget Alle er trivelige og innbydende restauranter med god mat.
mabi Skrevet 16. juni 2005 #4 Skrevet 16. juni 2005 Hos Thea, på Skillebekk, fransk Bistro. Billig Sushi i Storgata
skogeki Skrevet 20. juni 2005 #6 Skrevet 20. juni 2005 Nå har du vel allerede vært ute og spist, men jeg må bare få uttrykt min begeistring over Victor på Sandaker. Var der på vår 1-års bryllupsdag i går, og verken jeg eller mannen min kommer over hvor ufattelig bra det måltidet var. Vi valgte en 5-retters med anbefalte viner til. Og makan til gourmet-måltid! Servicen var helt super, og atmosfæren var intim og koselig. Inne på do var det friske gerbera i vase, t-lys som brant og en frotté-håndklær. Masse spennende kunst på veggene og fint å sitte ute og ta en drink først hvis solen skinner. Les her: http://www.spisekartet.no/restauranter/id/1643.lasso
mari Skrevet 21. juni 2005 #7 Skrevet 21. juni 2005 ja du har vel spist nå men må bare få si at statholdergaarden, kjelleren, er veldig hyggelig. Du får 12 retter for 595 (tror det var det...) og det er gode retter!!! Ikke er det spesielt formelt nede i kjelleren heller. Men GURI for en service og mat og drikke!!!! ALT ER GODT! Kjempe koselig er det også! Victor er også veldig koselig!
*Lene* Skrevet 23. juni 2005 #8 Skrevet 23. juni 2005 El Granda på majorstua har nyyydelig mat, og utrolig bra service :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå