AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #1 Skrevet 24. mars 2020 Hun henger på meg hele dagen, går jeg 1 cm så hylskriker hun, henger i buksebenet mitt. Jeg løfter hun opp 100 ganger, og setter jeg henne ned er det hylskriking. Jeg blir sprø altså. Tar jeg henne med ut så hyler hun om jeg ikke bærer henne. Ingenting er godt nok Har noen det på samme måte? Hun skal sitte oppå meg hele dagen. Anonymkode: bfe4d...05f
Marimba Skrevet 24. mars 2020 #2 Skrevet 24. mars 2020 Hvor gammel er hun? Har det vært sånn hele tiden? Høres ut som et utviklingstrinn! Min også er veldig sånn når det stormer som verst.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #4 Skrevet 24. mars 2020 Min var et frimerkebaby til nesten hun ble småbarn. Bæresele, bæresjal er tingen. Anonymkode: 028e1...0cf 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #5 Skrevet 24. mars 2020 Samme her. Han blir 1 om en uke. Fikk et varsel på tlf min (gjennom Wonder weeks) om utviklingssprang, så det er nok det 😊 pluss tenner og småforkjøla 😪 Det hjelper å tenke at det er forbigående. Anonymkode: edb7c...cdf 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #6 Skrevet 24. mars 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Han blir 1 om en uke. Fikk et varsel på tlf min (gjennom Wonder weeks) om utviklingssprang, så det er nok det 😊 pluss tenner og småforkjøla 😪 Det hjelper å tenke at det er forbigående. Anonymkode: edb7c...cdf Godt det ikke bare er hos oss. Hun blir 1 år i begynnelsen av april. Holdt på å tilte i dag. Hadde bært hun så mye i dag, og enda skrek hun når jeg i kveld ikke orket å gå rundt å bare bære. Da vi var ute i dag var det bare grining. Holder på å få klaustrofobi og går på veggen når vi ikke kan møte folk heller. Anonymkode: bfe4d...05f 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #7 Skrevet 24. mars 2020 Liker hun å sitte i vogna? Turer er genialt. Her bruker vi akebrett veldig mye, men vet ikke hvordan det er med snø hos dere Anonymkode: a3c20...6e5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #8 Skrevet 24. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Liker hun å sitte i vogna? Turer er genialt. Her bruker vi akebrett veldig mye, men vet ikke hvordan det er med snø hos dere Anonymkode: a3c20...6e5 Dessverre ikke. Hater bilstol, vogn, bæresele. Tenkte gå til innkjøp av bæremeis å se om det fungerer... Ingen snø dessverre! 😫 Anonymkode: bfe4d...05f 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #9 Skrevet 24. mars 2020 Hun høres ikke frisk ut. Et barn skal ikke hylskrike konstant. Har du ikke kontaktet lege? Anonymkode: 18a15...7e9 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #10 Skrevet 24. mars 2020 Kjenner meg igjen... Vi pleide å kalle ungen for vår lille apekatt fordi jeg alltid gikk med ungen på hoften. Jeg ble såpass rå at jeg kunne både lage mat og gå på do med ungen på hofta. Det gikk over etterhvert som det gikk opp for ungen at "døra mi" alltid var åpen og at mamma gjør mye kjedelige ting. Anonymkode: c48ac...c9f
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #11 Skrevet 24. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun høres ikke frisk ut. Et barn skal ikke hylskrike konstant. Har du ikke kontaktet lege? Anonymkode: 18a15...7e9 Barnet skriker jo ikke om hun blir bært. Lite å kontakte lege for, spesielt i disse tider.. TS, mest sannsynlig er det en fase. Min ettåring hadde det nettopp. Slitsomt ja, men det går mest sannsynlig over. Vær nær barnet, men du trenger ikke bære henne hele tiden. Anonymkode: 83755...800 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #12 Skrevet 24. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun henger på meg hele dagen, går jeg 1 cm så hylskriker hun, henger i buksebenet mitt. Jeg løfter hun opp 100 ganger, og setter jeg henne ned er det hylskriking. Jeg blir sprø altså. Tar jeg henne med ut så hyler hun om jeg ikke bærer henne. Ingenting er godt nok Har noen det på samme måte? Hun skal sitte oppå meg hele dagen. Anonymkode: bfe4d...05f Kanskje et skudd i blinde, men min (nå) ettåring har hatt to heftige runder med separasjonsangst. Da måtte jeg rett og slett sette meg på gulvet der han var og prøve å sitte der mest mulig. Var nytteløst å sitte i sofaen eller gå rundt å gjøre husarbeid. Satt mest mulig på gulvet med ham mens han lekte rundt meg. Det hjalp. Anonymkode: debf0...ef6 2
Sandsafari Skrevet 25. mars 2020 #13 Skrevet 25. mars 2020 Barn i den alderen kan syntes det er interessant med Klassisk musikk. Virker som de mister litt fokuset på å alltid vite hvor du er når de får høre på litt musikk. Og havner litt i sin egen boble.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #14 Skrevet 25. mars 2020 Tipper dette er barn som har samsovet og hengt ved puppen 24/7. Da blir det sånn når de blir større. De får seperasjonsangst, er ikke vant til å være adskilt fra mor/far. Anonymkode: acf71...583 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #15 Skrevet 25. mars 2020 Har en på 1 år som klikker hver gang jeg lager mat. Må lage mat i smug rett og slett, gå frem og tilbake mellom kjøkken og soverom slik at ungen ikke skjønner at jeg kokkelerer Har ingen råd dessverre, men jeg føler med deg og håper det går over snart. Anonymkode: 6cd4d...939 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #16 Skrevet 25. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tipper dette er barn som har samsovet og hengt ved puppen 24/7. Da blir det sånn når de blir større. De får seperasjonsangst, er ikke vant til å være adskilt fra mor/far. Anonymkode: acf71...583 Det trenger det overhodet ikke være. Det er en fase mange barn er innom. Kunnskapsløst. Anonymkode: 83755...800 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #17 Skrevet 25. mars 2020 Har dere nettopp innført melk i kosten feks? Siden mange gjør det når ungen fyller 1 år. Anonymkode: d478d...e02
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #18 Skrevet 25. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tipper dette er barn som har samsovet og hengt ved puppen 24/7. Da blir det sånn når de blir større. De får seperasjonsangst, er ikke vant til å være adskilt fra mor/far. Anonymkode: acf71...583 Dette stemmer jo overhodet ikke. Forskning viser at babyer som får mye nærhet og kroppskontakt når de er babyer blir trygge og selvstendige barn. Jeg skulle virkelig ønske tanken om at amming, bæring og samsoving skjemmer bort barna kunne dø ut snart!!! Anonymkode: 2f122...af6 6
Sizz- Skrevet 25. mars 2020 #19 Skrevet 25. mars 2020 Er den del sutring her også. Klatrer oppå meg før hun snur og før ned igjen 2 sek etterpå. Og gjerne hyler litt samtidig. Tror hun kjeder seg. Hjemme hver dag, ingen barnehage.. hun er en aktiv og sosial unge så skjønner at ting fort blir kjedelige nå disse tider. Eneste som hjelper her når det er på det verste er å gå og gjøre noe sammen i et annet rom, eller gå ut. De blir lei av stua til slutt de også:)
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #20 Skrevet 25. mars 2020 Har dere badekar? Hvis jeg er skikkelig lei så får de bade leeeeenge Anonymkode: a3c20...6e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå