Gå til innhold

Er det sånn at man ikke kan gi klem til noen som singel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det står overalt at man skal unngå klemming og være 2 meter fra hverandre, med mindre man bor i samme husstand. Hva med oss som bor alene, kan man aldri gi en klem til noen? Jeg trenger en klem, jeg. Man har jo behov for nærkontakt med et annet menneske. 

Anonymkode: 0b242...265

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det skal helst unngå. Er du syk (uten at du vet det) og holder deg hjemme, smitter du bare husstanden. Men klemmer du folk ute så går de hjem og smitter sin husstand også. Da har du som en person smittet flere. Målet er at hver person skal smitte under 1 person i snitt (idag smitter vi cirka 1,5 tror jeg).

Anonymkode: 81d61...1b7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står overalt at man skal unngå klemming og være 2 meter fra hverandre, med mindre man bor i samme husstand. Hva med oss som bor alene, kan man aldri gi en klem til noen? Jeg trenger en klem, jeg. Man har jo behov for nærkontakt med et annet menneske. 

Du og jeg bør nok vente med klemmingen, dessverre. Men gud hjelpe så godt det skal bli med en klem når dette før eller siden går over. 

Anonymkode: 06b7a...c5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg som ikke bor sammen med kjæresten kan vel klemme han? Eller? 

Anonymkode: 19c4e...1b8

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. 

Anonymkode: 833b6...9fe

• Liker 3
Skrevet

Trur nok mange ikke klarer den som har kjærester i hvertfall

AnonymBruker
Skrevet

Ingen kos og klem nei. Vi single må bare stå i det. Klem på dyna, bamsen eller kjæledyr om du har. Vi skal klare dette 

Anonymkode: 4366f...0f1

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo selvsagt velge deg en primærkontakt (eller to). En primærkontakt er en person som du besøker, og som besøker deg. Og som ikke besøker andre (for da har vi en smittekjede, og det er ugreit). 

Om denne «noen» er tanta di, moren din, en kompis, bestevenninnen eller daten? Ingen bryr seg. Bare ta vare på egen psykiske helse, uten å starte en smittekjede. :klem: 

Og, du Ts? Ikke hør på gestapoene på nett. De som angir unger som leker ball 3 sammen og vil innføre regler strengere enn myndighetene. De er sånne folk som ønsker andre vondt her i livet. Så de holder man seg unna.

Anonymkode: bc3c4...a97

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med en sånn? fram til korona-krisen har gitt seg Bilderesultater for hug pillow

Eller en sånn 😂

Bilderesultater for hug pillow

Anonymkode: 16b64...ed0

• Opprett ny...