Gå til innhold

I Brazil heter koranaviruset for "Rikmannsviruset"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fordi rike folk sender sine enge ut på rike ferier og får det med seg hjem. Kanskje ironisk siden de ikke er interesert å lage arbeidsplasser.

Lurer på om det er sammenheng der :)

Anonymkode: 64d4d...24a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

egne*

Gjest Keikolina
Skrevet (endret)

Ja okey

Er fylla på mange her på forumet.

Endret av Keikolina
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Keikolina skrev:

Ja okey

Er fylla på mange her på forumet.

Bare sier. Er ironisk ved tanke på den massive selvgode folkene i hovedstaden som ikke frykter død eller forfølgelse iforhold til andre plasser. Føler viruset gir en ironisk vekkelse av å ha medfølelse "hvis det i det hele tatt vekker liv" men påvirker mest hovedstaden eller storbyen Bergen. Synes er bare litt.. ironisk er alt jeg sier. Istedet for å følge janteloven der folk her i landet tror de vet alt, ønsker ikke å lære av andre eller forstå andre. Siden de er så selvhøye egoer. Føler det er litt fortjent... Vel kanskje i andre europeiske land også. Men ellers håper jeg vaksine kommer etterhvert

AnonymBruker
Skrevet

Uansett folk som liker å stemme høyre og slikt. Selv stemte jeg FRP. Og kan ha tatt feil egentlig. Selv om jeg synes anti innvandring er god strategi om det blir for mye bråk og konflikter. "Uansett land" men grunnen var dårlig på den tiden. Er derfor er viktig å lese å lære om folk. Og se hva som er feil med folk generelt uansett hvor man er. System og helheten og slikt

• Opprett ny...