AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #1 Skrevet 24. mars 2020 Er folk generelt sure eller drives de av angst nå? Nå var det jo litt sånn også før Corona, men til og med når Ts ikke skriver dårlig om noe(n) og bare lurer på en ting så MÅ folk komme med oppgulp. At hun/han er dum, må være lavt utdannet osv... Anonymkode: 42118...4f5 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #2 Skrevet 24. mars 2020 Noen er bare kronisk sure. Lite man får gjort med dem dessverre, må bare overse dem. Anonymkode: cc281...85f 4
FrankDrebin Skrevet 24. mars 2020 #4 Skrevet 24. mars 2020 For noen virker det som det er en livsstil å komme med sure oppstøt, dessverre, og lurer man på noe de selv vet godt, ja da er man dum. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #5 Skrevet 24. mars 2020 Har inntrykk av at mange er ganske sure pga. den mildt sagt krevende situasjonen vi er i, og så benytter de enhver anledning til å ta dette ut på andre. Som om det gjør ting bedre. Anonymkode: ef40d...e0b
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #6 Skrevet 24. mars 2020 Det er jo derfor de fleste er anonym på dette forumet, man vet aldri hvilken skyllebøtte man får når man starter en tråd. Anonymkode: e6e13...d5e 4
Amber Everglow Skrevet 24. mars 2020 #7 Skrevet 24. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er jo derfor de fleste er anonym på dette forumet, man vet aldri hvilken skyllebøtte man får når man starter en tråd. Anonymkode: e6e13...d5e Det er en ting jeg ikke skjønner, da. Hvis man lager en tråd med sin vanlige bruker, så er det jo fremdeles bare brukeren som får kritikk, ikke selve personen. Om noen f.eks sier "Fy faen Amber Everglow, din jævla idiot. Har du sovet deg gjennom skolen eller?" så angriper de jo bare et fiktivt navn. Sånn sett skjønner jeg ikke (all) motivasjon for å lage tråder anonymt. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #8 Skrevet 24. mars 2020 Synes det er synd at stemningen er blitt ennå surere her inne:( er jo nå man trenger hverandre mer enn på lenge. Anonymkode: 94f1c...05a 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #9 Skrevet 24. mars 2020 Jeg er sur, men holder motet oppe over alt og alle. Anonymkode: 5fc53...d75
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #10 Skrevet 24. mars 2020 Har latt merke til det selv. Og jeg er egentlig i godt humør også blir jeg sur av de sure svarene jeg får. (Og nå kommer det: så slutt å vær på kg da vel!🤦♀️🤦♀️) Anonymkode: 18677...413 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #11 Skrevet 24. mars 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har latt merke til det selv. Og jeg er egentlig i godt humør også blir jeg sur av de sure svarene jeg får. (Og nå kommer det: så slutt å vær på kg da vel!🤦♀️🤦♀️) Anonymkode: 18677...413 Hvordan kan jeg «like» et innlegg? Enig! Anonymkode: 94f1c...05a 1
Kaptein Klein Skrevet 24. mars 2020 #12 Skrevet 24. mars 2020 (endret) Grunnen er jo at Tove-Laila, Dora Doris og Svanhild med flere er blitt permittert og ikke lenger har mulighet til å baksnakke den nye unge sekretæren som angivelig har bydd frem stumpen så mye til de høye herrer i bedriften at hun har utviklet skoliose i korsryggen. Så da må de jo få utløp på andre arenaer, og hvilket sted er vel bedre enn KG? Løsningen på dette problemet er derimot simpel, man åpner for muligheten til å opprette skjulte tråder som kun inviterte brukere har tilgang til å se, slik at man kan skrive dritt om andre brukere uten at de får vite om det. Muligheten for elektronisk baksnakking burde være et selfølge på et forum som dette i disse tider. Endret 24. mars 2020 av Kaptein Klein 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #13 Skrevet 24. mars 2020 Tror nok det har med den situasjonen vi står i nå. Merker selv at jeg har mye kortere lunte og blir mye fortere sur i trynet. Jeg pleier å ha laaaang lunte, men nå føler jeg for å slå ned hver jævla kunde som kommer med ett bittelitt teit spørsmål. Tror jeg bør ta ut ferie snart... *sukk* Anonymkode: 25909...654
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå