Gå til innhold

Koreansk makeup - - > CC/BB cream

Blingblingtahei

Anbefalte innlegg

Det er maaange tråder om koreansk hudpleie, men har noen en anbefaling om koreansk makeup gjerne bb cream? Har brukt erborian og syntes den er helt grei, gir meg ikke kviser og blender ok i huden, men veldig lett dekkevne.. 

Har kikka litt på missha bb cream men vil gjerne høre noen erfaringer om noen har noen? Enten med den eller med andre 😊 

Jeg har tidligere hatt fet hud med kviser, har nå noe fukt fattig og tørrere hud med tendens til kviser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg er ute etter I en bb cream er å jevne ut, gi fukt samt se naturlig ut, gi en medium dekkevne ca. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Dr. G. Pore cover BB cream er veldig bra. Jeg har normal/kombinert hud.

image.png.aa462a5bdf590ab65107c70e5913d56c.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, Maddy25 skrev:

Jeg synes Dr. G. Pore cover BB cream er veldig bra. Jeg har normal/kombinert hud.

image.png.aa462a5bdf590ab65107c70e5913d56c.png

Er sånne beregnet på alle hudtoner eller får man de i ulik styrke?

Anonymkode: a13df...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Er sånne beregnet på alle hudtoner eller får man de i ulik styrke?

Anonymkode: a13df...17b

Det finnes bare i 1 farge, dessverre. Jeg er nordisk lys med kald undertone og den passer perfekt til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Missha sin Bb cream på rød tube var veldig blank på min hud som er kombi. Passer bedre til tørr hud men hadde en litt unaturlig gråoransj farge.

Er ikke den fra dr pore veldig dyr?

Anonymkode: 360f5...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Er ikke den fra dr pore veldig dyr?

Anonymkode: 360f5...08f

Ja, den har blitt ganske dyr etterhvert. På ebay ligger den fra 265,- og oppover, og med de nye reglene fra 1.april blir det en kostbar affære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikka litt på den fra Dr g men leste at ei hadde fått store kviser av den fordi den inneholder hasselnøtt og det er jeg noe allergisk for, men det gjelder jo helst når jeg spiser de.. Du har ikke lagt noe merke til breakouts ved bruk av den? Det er det jeg er redd for ved kjøp av nye produkter 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har aldri fått utbrudd av denne. Er visse ting jeg må unngå i hudpleie/sminke, så jeg sjekke også veldig nøye☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...