Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, teller spotting før mens som mens i forhold til lutealfase? Om spotting teller er i så fall lutealfasen min på bare 10 dager. Kan jeg slite med å bli gravid?

Anonymkode: 405a2...02b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spotting teller ikke som ny syklus.. Men spotting kan være tegn på lavt progesteronnivå i kroppen, noe som kan gjøre at kroppen sliter med å feste egget og heller støter det fra seg om det er befruktet :)

Anonymkode: 026a9...28d

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid spottet, både på og av prevensjon. Da jeg kastet pillene spottet jeg fra ca 9 dager etter eggløsning og frem til mensen. Klaffet på 3. forsøk, og spottet til og med den måneden det klaffet. Når jeg fikk mensen tilbake etter fødsel var det rett tilbake i normal syklus, men også denne gangen med spotting lenge før menstruasjon. Andremann klaffet på 1. forsøk, men den gangen spottet jeg ikke den syklusen det klaffet.

I mitt tilfelle har det altså hatt null og si for muligheten for å bli gravid :)

Om dere ender opp med å prøve lenge uten at det klaffer kan du jo ta det opp med legen, men ser ikke poenget med å bekymre seg før dere evt har prøvd :) Lykke til!

Anonymkode: a8e4b...b37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...