AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #1 Del Skrevet 24. mars 2020 Hvor lang tid? Hver kveld? Noen gode kremer for å vedlikeholde etter behandling, slik at pigmentflekkene ikke kommer fort igjen? Hvor fort kan en bruke pignorm kur igjen da? For den skal ikke brukes daglig alltid? Anonymkode: db0cd...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #2 Del Skrevet 24. mars 2020 Du tenker pigmanorm? Prøvde den for lenge siden. Fikk beskjed om kun bruke om kvelden i 6 uker og i vinterhalvåret pga lite sol. Føler det hjalp. Bruker høy faktor for å forebygge. Etter jeg fjernet hormonspiralen har jeg fått mindre pigmentering. Anonymkode: 1f9cf...172 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #3 Del Skrevet 26. mars 2020 Ja, skrev litt feil. Noen flere med erfaringer? Anonymkode: db0cd...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #4 Del Skrevet 5. april 2020 Ingen? Anonymkode: db0cd...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 5. april 2020 #5 Del Skrevet 5. april 2020 Har ikke prøvd Pigmanorm, men har prøvd produkter med hydrokinon, og det fungerte bra. Det var for melasma under øynene mine, pga. p-pillebruk (som jeg fremdeles bruker). Er ikke helt borte, men det hjalp veldig mye, nå er de så vidt synlige. Før var de veldig tydelige. Tipper at grunnen til at man ikke skal bruke Pigmanorm for alltid nettopp er pga. hydrokinonen som er i den? Jeg har brukt mitt hydrokinon-produkt maks tre måneder om gangen, i alle fall. Ellers vedlikeholder jeg med andre ingredienser/produkter og god solkrembruk. Pigmanorm inneholder jo også blant annet tretinoin (sterk type A-vitamin), og den komboen har jeg hørt mye bra om. Noe av det viktigste her vil jo også være å bruke solbeskyttelse daglig, også etter behandling, og være veldig forsiktig i solen (a.k.a. kutte ned på brunheten). Det finnes jo også mange andre "mildere" ingredienser som du kan fortsette behandlignen med, f.eks. AHA, retinol (mildere A-vitamin), arbutin...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #6 Del Skrevet 11. april 2023 Miah skrev (På 5.4.2020 den 17.46): Har ikke prøvd Pigmanorm, men har prøvd produkter med hydrokinon, og det fungerte bra. Det var for melasma under øynene mine, pga. p-pillebruk (som jeg fremdeles bruker). Er ikke helt borte, men det hjalp veldig mye, nå er de så vidt synlige. Før var de veldig tydelige. Tipper at grunnen til at man ikke skal bruke Pigmanorm for alltid nettopp er pga. hydrokinonen som er i den? Jeg har brukt mitt hydrokinon-produkt maks tre måneder om gangen, i alle fall. Ellers vedlikeholder jeg med andre ingredienser/produkter og god solkrembruk. Pigmanorm inneholder jo også blant annet tretinoin (sterk type A-vitamin), og den komboen har jeg hørt mye bra om. Noe av det viktigste her vil jo også være å bruke solbeskyttelse daglig, også etter behandling, og være veldig forsiktig i solen (a.k.a. kutte ned på brunheten). Det finnes jo også mange andre "mildere" ingredienser som du kan fortsette behandlignen med, f.eks. AHA, retinol (mildere A-vitamin), arbutin...). Hva heter produktet du brukte med hydrokinon? Anonymkode: be351...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå