Kalevala Skrevet 19. desember 2020 #21 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Merker jeg er nysgjerrig på trådløft Det var jeg også, helt til jeg så en video av hvordan de gjør det. Det er ikke noe for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #22 Skrevet 20. desember 2020 Kalevala skrev (6 timer siden): Det var jeg også, helt til jeg så en video av hvordan de gjør det. Det er ikke noe for meg. Hvordan gjør de det? Har du en video av det? Er nysjerrig på dette selv, men er vel kanskje kirurgi/god gammeldags ansiktsløft som funker eller gir best resultat? Anonymkode: 82cd0...9f5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #23 Skrevet 20. desember 2020 Nøkkelen til at det skal være pent er å ikke verken gjøre for ofte eller for mye. Man vil egentlig aldri se yngre ut med slike behandlinger, men man kan se mer opplagt og litt freshere. Støtter alle her i å gå til en ordentlig klinikk og si hva det er det er ute etter og si hva du bekymrer deg for. Å forsøke litt Botox er ihvertfall veldig lite risiko, det går ut etter noen mnd. Anonymkode: 9a076...762 1
cerruti Skrevet 20. desember 2020 #24 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan gjør de det? Har du en video av det? Er nysjerrig på dette selv, men er vel kanskje kirurgi/god gammeldags ansiktsløft som funker eller gir best resultat? Anonymkode: 82cd0...9f5 Det sies at det holder veldig kort, ergo blir det sykt dyrt i lengden.
Honey Dew Skrevet 20. desember 2020 #25 Skrevet 20. desember 2020 Har inntrykk av at slikt er på vei ut nå. Heldigvis. Ville ikke gjort det hvis jeg var deg. Etter hvert som du bruker det, vil du bare fylle på mer og mer fordi rynkene også blir flere og flere samt dypere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå