AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #1 Skrevet 24. mars 2020 Hei, Kjærsten min har bursdag nå til torsdag og jeg har ikke kjøpt noe til han. Får nok heller ikke kjøpt noen gave til det pga. corona. Er det noen snille kreative mennesker der ute som kan hjelpe meg med hvordan jeg kan gjøre denne dagen spesiell og fin for han? Tilleggs info. Begge to har hjemmekontor så vi ser hverandre hele døgnet om dagen. Anonymkode: e7b58...e06
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #2 Skrevet 24. mars 2020 Inviter gode venner på digital lunsj. "Ta med niste og gjerne partyhatt, og så kobler vi av en liten time sammen." Du kan gi ham penger som dere kan setter dere ned sammen for å lete etter gave han kan bestille på nett. En gang han er på do så gjør du klart til en masasjestund. Anonymkode: 377f1...67b
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #3 Skrevet 24. mars 2020 Beste gaven en man kan få er tiden du tilbringer med han. Menn er enkle Anonymkode: b5aa0...75f
Anne0987654 Skrevet 24. mars 2020 #4 Skrevet 24. mars 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Inviter gode venner på digital lunsj. "Ta med niste og gjerne partyhatt, og så kobler vi av en liten time sammen." Du kan gi ham penger som dere kan setter dere ned sammen for å lete etter gave han kan bestille på nett. En gang han er på do så gjør du klart til en masasjestund. Anonymkode: 377f1...67b Takk for gode tips! 😊
LadyLemon Skrevet 24. mars 2020 #5 Skrevet 24. mars 2020 Jeg så nettopp et gørrsøtt bilde på twitter der en fyr som bodde i leilighet hadde bursdag og så ringte det på døra, men han hørte ingen i andre enden. Da han sjekka ut vinduet hadde noen vært utenfor leiligheta og tegna masse bursdagshilsner med kritt på fortauet. Det var fint det!
Anbefalte innlegg