AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #1 Skrevet 24. mars 2020 Før denne krisen var jeg arbeidsløs og holdt på å gå i veggen. Ny jobb var rett rundt hjørne, men så kom dette... Jeg våkner vær morgen alene og er dritt lei. De jeg kjenner har jobber og jeg må være alene hele dagen og samtidig er de rundt meg veldig opptatt etter jobb også, eller trøtte... En eller to ganger i uken har jeg gått en tur med en. Men dette må jeg planlegge og spørre på nytt. Føler jeg maser og at de rundt meg er trøtte og har mye å gjøre. Dagene går mest for meg selv og hva jeg skal bruke dagene på alene. Generelt har jeg mye hobbyer og elsker å være alene. Det er mye jeg kan finne på, men nå er det for mye av det gode. Jeg er lei og deppa.. Alt er kjedelig... Hva skal jeg gjøre? Hva skal jeg tenke som er positivt?... Anonymkode: fe95d...327
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #2 Skrevet 24. mars 2020 Det er forskjell på å kjede seg og være deprimert, hvilken er du? Jeg er ikke en ekspert, men hvis du er deprimert bør du snakke med noen om det, helst din fastlege. Hvis du kjeder deg er det normalt. Alle kjeder seg av å til. Det er mye du kan gjøre når du kjeder deg. Hvis du liker trening kan du trene litt hjemme. Det er mye trening man kan gjøre uten utstyr, bare til å søke på YouTube. Hvis trening ikke er din ting kan du for eksempel se på en film, lese på nett eller bøker. Du kan lese om hva som helst. Du kan ta deg turer og høre på musikk. Jeg liker å gå turer alene og få frisk luft. Ellers kan du søke på YouTube generelt så kan du finne mye å gjøre. Håper alt går bra Anonymkode: 2a5c1...11f
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #3 Skrevet 24. mars 2020 Spør du virkelig, sannsynligvis voksne menneske, om hva du skal gjøre når du kjeder deg? Anonymkode: a1ada...711
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #4 Skrevet 24. mars 2020 Deprimert er vel riktig ord... TS Det går vel litt opp og ned, jeg får bare prøve å finne ut av det. Var godt å bare få skrevet det ned. Jeg er god på å få meg selv opp igjen, vet jeg hadde hatt godt av å snakke med noen, men finnes folk som har det verre og trenger det mer enn meg. Det ordner seg dette Anonymkode: fe95d...327
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #5 Skrevet 24. mars 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Deprimert er vel riktig ord... TS Det går vel litt opp og ned, jeg får bare prøve å finne ut av det. Var godt å bare få skrevet det ned. Jeg er god på å få meg selv opp igjen, vet jeg hadde hatt godt av å snakke med noen, men finnes folk som har det verre og trenger det mer enn meg. Det ordner seg dette Anonymkode: fe95d...327 Ja det kommer til å orde seg! Men det er alltid lurt å få ut det du har på hjertet. Aldri hold det inne for lenge, ikke bra Anonymkode: 2a5c1...11f 1
Anbefalte innlegg