vesla1985 Skrevet 24. mars 2020 #1 Skrevet 24. mars 2020 Er utdannet førskolelærer. Nå orker jeg ikke mer i barnehage . Da jeg studerte sa de at vi kunne jobbe på skole, barnehage , boliger og offentlige kontorer. Nå kan en ikke jobbe andre steder enn barnehage. Trives veldig godt i omsorgsbolig jobber som ringe vikar som assistent i et bofelleskap. Skal jeg få fast der må jeg ta vernepleien eller sykepleien. Det er så høyt snitt i Bergen. Da må jeg begynne å forbedre almennfagene tragisk nok. Sitter å tenker ja innen for helse vil det alltid være jobb. Er det andre ting jeg kan trives med 5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #2 Skrevet 24. mars 2020 Hva mener du med å forberede allmennfagene? Tenker du å forbedre studiekompetansen din sånn at du lettere kan komme inn på vernepleien eller sykepleie? Får du ikke noe ekstra poeng fordi du har 3 årig høyskole? Anonymkode: c4471...1fd
vesla1985 Skrevet 24. mars 2020 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med å forberede allmennfagene? Tenker du å forbedre studiekompetansen din sånn at du lettere kan komme inn på vernepleien eller sykepleie? Får du ikke noe ekstra poeng fordi du har 3 årig høyskole? Anonymkode: c4471...1fd Nei det gjør eg ikke tydligvis. Synd det ikke er noe enklere måte å komme videre enn en ny bachelor
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #4 Skrevet 24. mars 2020 Hva er det du ikke trives med i bhg ? Jeg er selv bhg lærer student. Anonymkode: ddbf0...4fd
vesla1985 Skrevet 24. mars 2020 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du ikke trives med i bhg ? Jeg er selv bhg lærer student. Anonymkode: ddbf0...4fd Det er kjempegøy å være med barna. Det blir bare så utrolig mye støy i løpet av en dag, jeg var helt utmattet etter endt arbeidsdag. Nå har jeg egne barn og må ha energi og overskudd til de og 7
vesla1985 Skrevet 24. mars 2020 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du ikke trives med i bhg ? Jeg er selv bhg lærer student. Anonymkode: ddbf0...4fd Hadde du spurt meg før du begynte ville jeg ikke anbefalt deg det. Med det grunnlag blir en lærer kan en ta småbarnsped og jobbe i barnehage, omvendt går ikke. 1
Sunnys Skrevet 24. mars 2020 #7 Skrevet 24. mars 2020 Hva med å videreutdanne deg? Ta spes ped og jobbe med mindre grupper barn eller enkelt barn? jobber selv i barnehage og skjønner hva du mener, elsker jobben min.. men det er ekstremt høyt støynivå og en blir veldig sliten i hodet 3
vesla1985 Skrevet 24. mars 2020 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2020 Akkurat nå, Sunnys skrev: Hva med å videreutdanne deg? Ta spes ped og jobbe med mindre grupper barn eller enkelt barn? jobber selv i barnehage og skjønner hva du mener, elsker jobben min.. men det er ekstremt høyt støynivå og en blir veldig sliten i hodet Har ikke c i snitt så må starte på nytt uansett
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #9 Skrevet 24. mars 2020 6 minutter siden, vesla1985 skrev: Hadde du spurt meg før du begynte ville jeg ikke anbefalt deg det. Med det grunnlag blir en lærer kan en ta småbarnsped og jobbe i barnehage, omvendt går ikke. Jeg spurte deg hva du ikke liker med bhg. Anonymkode: ddbf0...4fd
Sunnys Skrevet 24. mars 2020 #10 Skrevet 24. mars 2020 1 minutt siden, vesla1985 skrev: Har ikke c i snitt så må starte på nytt uansett Eller prøve å holde ut.. det blir mye bedre når dine egne barn blir større.. nå har jeg ungdommer i hus og det funker bra kombinert med bhg jobb. Da barna var små jobbet jeg i helsesektoren. Hadde ikke orket både småbarn hjemme og på jobb..
Sunnys Skrevet 24. mars 2020 #11 Skrevet 24. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte deg hva du ikke liker med bhg. Anonymkode: ddbf0...4fd Støy skrev hun.. blir veldig sliten av mye støy over tid.. 7
ajarRun Skrevet 24. mars 2020 #12 Skrevet 24. mars 2020 4 minutter siden, vesla1985 skrev: Har ikke c i snitt så må starte på nytt uansett Bare bytt ut det faget du gjorde det dårlig i? Smokk i hop en selvvalgt bachelor.
vesla1985 Skrevet 24. mars 2020 Forfatter #13 Skrevet 24. mars 2020 Akkurat nå, Sunnys skrev: Eller prøve å holde ut.. det blir mye bedre når dine egne barn blir større.. nå har jeg ungdommer i hus og det funker bra kombinert med bhg jobb. Da barna var små jobbet jeg i helsesektoren. Hadde ikke orket både småbarn hjemme og på jobb.. Er så utmattet da eg kom hjem. Tok et vikariat da jeg ble gravid med siste. like utmattet i ny barnehage . Ingenting er som å bli ønskt velkommen med klemmer og leverposteihender. Det er så utrolig gøy og være med på mestring og læring, Eg er kommet til et punkt det er bare nok 1
vesla1985 Skrevet 24. mars 2020 Forfatter #14 Skrevet 24. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte deg hva du ikke liker med bhg. Anonymkode: ddbf0...4fd Støy. kjenner jeg er utmattet da jeg er ferdig på jobb. svarte deg to ganger se rett over den forje 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #15 Skrevet 24. mars 2020 1 minutt siden, vesla1985 skrev: Er så utmattet da eg kom hjem. Tok et vikariat da jeg ble gravid med siste. like utmattet i ny barnehage . Ingenting er som å bli ønskt velkommen med klemmer og leverposteihender. Det er så utrolig gøy og være med på mestring og læring, Eg er kommet til et punkt det er bare nok Du mente det ironiske det med leverpostei hender osv ? Anonymkode: ddbf0...4fd
vesla1985 Skrevet 24. mars 2020 Forfatter #16 Skrevet 24. mars 2020 2 minutter siden, ajarRun skrev: Bare bytt ut det faget du gjorde det dårlig i? Smokk i hop en selvvalgt bachelor. 2 minutter siden, ajarRun skrev: Bare bytt ut det faget du gjorde det dårlig i? Smokk i hop en selvvalgt bachelor. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du mente det ironiske det med leverpostei hender osv ? Anonymkode: ddbf0...4fd Nei syns det gjør hele dagen eg 1 åringer som glise med mat over alt og leverpostei er koselig De viser at de setter pris på deg syns det er koselig. Det er faktisk noe av det beste. Barna blir glad for å se deg 5
vesla1985 Skrevet 24. mars 2020 Forfatter #17 Skrevet 24. mars 2020 5 minutter siden, ajarRun skrev: Bare bytt ut det faget du gjorde det dårlig i? Smokk i hop en selvvalgt bachelor. Hvordan i alle dager gjør eg det . vi hadde temablokker 1-6 og tverrfagligeksamen
ajarRun Skrevet 24. mars 2020 #18 Skrevet 24. mars 2020 11 minutter siden, vesla1985 skrev: Hvordan i alle dager gjør eg det . vi hadde temablokker 1-6 og tverrfagligeksamen Du tar 60 studiepoeng på valgfritt universitet og så bytter du ut det du ikke liker. Dog er vel spesped mer populært enn c? Selv i bergen?
vesla1985 Skrevet 24. mars 2020 Forfatter #19 Skrevet 24. mars 2020 7 minutter siden, ajarRun skrev: Du tar 60 studiepoeng på valgfritt universitet og så bytter du ut det du ikke liker. Dog er vel spesped mer populært enn c? Selv i bergen? Det er det nok
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #20 Skrevet 24. mars 2020 34 minutter siden, Sunnys skrev: Hva med å videreutdanne deg? Ta spes ped og jobbe med mindre grupper barn eller enkelt barn? jobber selv i barnehage og skjønner hva du mener, elsker jobben min.. men det er ekstremt høyt støynivå og en blir veldig sliten i hodet Tror du det er realistisk? Ts er ikke i stand til å gjøre seg forstått skriftlig, og må her og nå regnes som delvis analfabet. Hun står ingen sjanse i høyere utdanning uten vilje til massiv innsats. Ts: kanskje du skulle tenke enklere, ikke vanskeligere? Jeg tror nok nemlig at folk med din utdannelse fint kan ha jobbene du sier du ikke får, men at kommunikasjonsnivået ditt er så lavt at du sorteres ut fra søknadsbunken. Så kanskje et norskkurs rett og slett er tingen? Grunnleggende setningsbygning? Anonymkode: 7e5ee...c2a 16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå